رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April
  • پنجشنبه 6 مرداد 1401 - 11:03
  • کد خبر : 102714
  • تئاتر
  • چاپ خبر : سینا خوانساری از «کروکودیل» گفت

به گزارش سینماخانه؛ نمایش «کروکودیل» به قلم محمد مساوات و کارگردانی سینا خوانساری عتیق از ۲۱ تیر ماه به روی صحنه رفته است و تا ۷ مرداد ماه ۱۴۰۱ در تالار مولوی میزبان مخاطبان خود خواهد بود. در خلاصه داستان این نمایش آمده: “مرد و زن جوانی در حال آماده شدن برای رفتن به میهمانی […]

به گزارش سینماخانه؛ نمایش «کروکودیل» به قلم محمد مساوات و کارگردانی سینا خوانساری عتیق از ۲۱ تیر ماه به روی صحنه رفته است و تا ۷ مرداد ماه ۱۴۰۱ در تالار مولوی میزبان مخاطبان خود خواهد بود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده: “مرد و زن جوانی در حال آماده شدن برای رفتن به میهمانی هستند. ایمیلی دریافت می کنندکه زندگی آن ها را تحت تاثیر قرار میدهد”

سینا خوانساری عتیق در مورد نحوه انتخاب این متن برای اجرا توضیح داد: “به صورت اتفاقی با نمایشنامه آقای مساوات رو به رو شدیم و بسیار ایده آن برایم جالب بود، بعد از آن با هماهنگی ایشان تغییراتی در متن ایجاد کردیم و به این نسخه برای اجرا رسیدیم.”
وی افزود: “ما برای اولین بار اواسط سال ٩٩ تمرین اجرای کروکودیل را شروع کردیم و آن زمان مشغول تمرین نسخه اولیه این اجرا بودیم. بعد از چند ماه تمرینات را به علت تغییرات متن متوقف کردیم و پس از نگارش متن جدید تمرینات را از سر گرفتیم. چند ماه بعد مشغول ضبط ویدئو شدیم و این بار با ویدئو تمرین کردیم، تا به مرحله اجرا برسیم. فکر می کنم تقریبا یک سال می شد که کار ما آماده بود اما به خاطر مشکلات اپیدمی کرونا به اجبار در صف اجرا بودیم.”
کارگردان این اثر درباره هدف‌اش از اجرا کروکودیل گفت: “چندان اهل منتقل کردن پیام یا از این جور مسائل در یک کار هنری نیستم و به نظرم آن چیزی که مخاطب از هر اثر برداشت می کند، مهم ترین چیز است.”
او راجب استقبال تماشاگران افزود: “خداروشکر استقبال از آن چیزی که فکر می کردیم بهتر بود.”

در نمایش کروکودیل مرصاد ‌فیضی، میترا ‌نوروزی و آرنیکا ‌پناهی به روی صحنه میروند.

دیگر عوامل این نمایش عبارت‌اند از: “تهیه کننده: سینا ‌خوانساری ‌عتیق و علی باغفر، بازنویس:  پارسا ‌امیری ‌زاد، مجری طرح:  وحید ‌منتظری، مشاور کارگردان:  پارسا ‌امیری ‌زاد، دستیار کارگردان:  مانیا ‌بیگلری، آهنگساز:  علی باغفر، طراح صحنه:  پریشاد مستوفی فرد، منشی صحنه:  مانیا ‌بیگلری، گریم:  یاسمن پولادی ها، طراح گرافیک:  دانیال ‌آل ‌معصوم، موشن گرافی:  امیر خطیبی، طراح لباس:  میترا ‌نوروزی، طراح نور:  مهران ‌کریمی، اپراتور نور:  فرشید ‌حاجیان، دستیار نور:  طاها تولایی، عکاس:  کیارش ‌مسیبی، مجری دکور:  مسعود مرادپور، فیلمبردار: امیر موسوی، مشاور:  (ویدیویی) مجید فرهنگ بافتانی، تدوین:  مهدی ‌مختاری ‌حسن ‌آباد، صدابردار:  (ویدیویی) حسن پور رحیمی، اپراتور:  (ویدیویی) سینا کلاشلو، اپراتور صدا:  مانیا ‌بیگلری، دستیاران صحنه:  علی دهقان و سعید ‌صفا، روابط عمومی و تبلیغات مجازی:  امیر ‌قالیچی

نمایش “کروکودیل” در تیر و مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸ در سالن اصلی تالار مولوی به روی صحنه میرود.

خبرنگار: علیرضا شاه حسینی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار