رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

«کوی محبت» با اجرای صابر خراسانی  به طور مستقیم از کربلای معلی هر شب حوالی ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه معارفی «کوی محبت» با شعار امت واحده تحت لوای پرچم حسین بن علی (ع) تا شب دوازدهم محرم از بین‌الحرمین […]

«کوی محبت» با اجرای صابر خراسانی  به طور مستقیم از کربلای معلی هر شب حوالی ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه معارفی «کوی محبت» با شعار امت واحده تحت لوای پرچم حسین بن علی (ع) تا شب دوازدهم محرم از بین‌الحرمین همراه با بخش‌های مختلف روانه آنتن می‌شود. حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا زیبایی‌نژاد، حجت‌الاسلام سرلک و … به عنوان کارشناس مذهبی و محمدصادق باقی‌زاده و حاج علی مهدوی‌نژاد مداح و شاعر اهل بیت (ع) در این برنامه حضور خواهند داشت.
گزارش‌های مستند و زنده از کربلای معلی، گفت‌وگو با مهمانان ویژه، نوحه‌خوانی توسط ذاکران اهل بیت (ع)، حضور در منازل خانواده‌های شهدا، حضور ملیت‌های مختلف در عزاداری سید و سالار شهیدان و … از جمله بخش‌های این برنامه است.
«کوی محبت» کاریست از گروه معارف به تهیه‌کنندگی سیدمهدی تحویلدار و اجرای صابر خراسانی که در مناسبت‌های ویژه مذهبی روانه آنتن می‌شود و تا سیزدهم محرم نیز هر شب ساعت ۲۳:۳۰ و ظهر تاسوعا و عاشورای حسینی نیز ساعت ۱۳:۰۰ در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار