رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

برنامه صبح پارسی فردا با حضور علی حسنی بر روی آنتن می‌رود. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، علی حسنی روز سه‌شنبه یازدهم مرداد ماه در «صبح پارسی» برنامه صبحگاهی شبکه جام جم حضور می‌یابد. حسنی شاعر آیینی است که در صبح پارسی حضور پیدا می‌کند تا درباره اشعار آیینی کربلایی […]

برنامه صبح پارسی فردا با حضور علی حسنی بر روی آنتن می‌رود.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، علی حسنی روز سه‌شنبه یازدهم مرداد ماه در «صبح پارسی» برنامه صبحگاهی شبکه جام جم حضور می‌یابد. حسنی شاعر آیینی است که در صبح پارسی حضور پیدا می‌کند تا درباره اشعار آیینی کربلایی صحبت کند.

در ادامه برنامه، سید محسن میرباقری، کارشناس مذهبی در صبح پارسی حاضر می‌شود تا به صحبت درباره محرم بپردازد.

این برنامه همچنین میزبان فتح‌الله و غلامرضا بابایی، پیرغلامان و خادمان اهل بیت از زنجان است که به مناسبت ایام محرم در مورد حلواپزی و مراسم‌ دیگر در این ایام در صبح پارسی حاضر می‌شوند.

اجرای «صبح پارسی» فردا را محمد امین نبی‌اللهی و آلاء خامه‌یار بر عهده دارند و تهیه کننده این برنامه علیرضا نظارت است.

برنامه صبحگاهی «صبح پارسی» از دوشنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۹ صبح بر روی آنتن شبکه جام جم می رود. این برنامه با محوریت اخلاقی و فرهنگی تنظیم شده و بخش‌هایی مانند نماهنگ‌های خوانندگان معروف با مناظری از طبیعت، معرفی کتاب، ورزش صبحگاهی و گزیده مهمترین اخبار برای مخاطبان در آن پخش می‌شود. همچنین آیتم «یادته» به معرفی اماکن بسیار قدیمی ایران پرداخته است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار