رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

شبکه پنج سیما،در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی با ۲ فیلم تلویزیونی ” قصه ابراهیم ” و ” کیمیا” با مخاطبان خود همراه می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، فیلم تلویزیونی جدید «قصه ابراهیم» به کارگردانی «احمد معظمی»، یک شنبه ۱۶ مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه […]

شبکه پنج سیما،در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی با ۲ فیلم تلویزیونی ” قصه ابراهیم ” و ” کیمیا” با مخاطبان خود همراه می شود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، فیلم تلویزیونی جدید «قصه ابراهیم» به کارگردانی «احمد معظمی»، یک شنبه ۱۶ مرداد ماه ساعت ۱۳:۳۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.
این اثر تلویزیونی محصول ۱۴۰۱ شبکه پنج سیماست و هنرمندانی همچون داریوش فرهنگ، حمیدرضا محمدی، محسن قصابیان، نسرین نکیسا، آرین اویسی، فریبا کوثری، مریم شریف زاده، مهدی میامی، اصغر تقی زاده و مهتا ترابی در آن نقش آفرینی کرده اند.
این فیلم داستان زندگی یک رزمنده دفاع مقدس است که بر اثر یک انفجار در عراق به کما رفته و حافظه و توانایی تکلم خود را از دست داده است. یک پیر مرد عراقی از او نگهداری می کند و سال ها بعد با یادآوری صحنه هایی از گذشته اش برای پیدا کردن خانواده اش به ایران برمی گردد. راننده اسنپ که متوجه شده او توانایی صحبت کردن ندارد، برای کمک به او تمام تلاشش را می کند. در یک مسافرخانه سنتی او را ساکن می کند و به کمک او برای یافتن آدرسی مبهم راهی مناطق مختلف شهر می شود که با توجه به نشانه های قدیمی خانه را پیدا می کردند اما از راز خود کسی را مطلع نمی کند. او (ابراهیم) که مخفیانه خانه و همسر خود را پیدا کرده و متوجه شده که …

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار