رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه میدانی «موکب رسانه‌ای رادیو جوان» تاسوعا و عاشورای حسینی به صورت زنده از میدان خراسان روی آنتن خواهد رفت. عباس پیری تهیه‌کننده برنامه «موکب رسانه‌ای رادیو جوان» درباره جزئیات فعالیت این موکب گفت: در این برنامه قرار است پرچم حرم حضرت امام حسین (ع) در میدان خراسان به اهتزار در بیاید و برنامه و مخاطبان حاضر در […]

برنامه میدانی «موکب رسانه‌ای رادیو جوان» تاسوعا و عاشورای حسینی به صورت زنده از میدان خراسان روی آنتن خواهد رفت.

عباس پیری تهیه‌کننده برنامه «موکب رسانه‌ای رادیو جوان» درباره جزئیات فعالیت این موکب گفت: در این برنامه قرار است پرچم حرم حضرت امام حسین (ع) در میدان خراسان به اهتزار در بیاید و برنامه و مخاطبان حاضر در میدان خراسان، زیر پرچم اباعبدالله الحسین (ع) به عزاداری بپردازند.

پیری ادامه داد: این برنامه که در ظهر تاسوعا و عاشورا روی آنتن خواهد رفت، با حضور سخنرانان، مداحان، شاعران اهل بیت و گروه سنج و دمام حال و هوای دسته‌های عزاداری به خود خواهد گرفت و در قسمت‌های مختلف برنامه پخش خواهد شد. همچنین با پوشش زنده نماز ظهر تاسوعا و عاشورا در این برنامه سعی می‌کنیم قدمی در راستای رساندن پیام عاشورا و مکتب حسینی برداریم.

پیری با بیان اینکه کارشناس مذهبی این برنامه مهدی دربانی است عنوان کرد: مجید عسگری و ابوالفضل اینانلو اجرای این برنامه را به عهده خواهند داشت.

برنامه «موکب رسانه‌ای رادیو جوان» در روز عاشورای حسینی نیز از ساعت ۱۱ تا ۱۳:۳۰ روی آنتن زنده رادیو جوان خواهد رفت.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار