رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

اعضای بدن آن هیش بازیگر تازه درگذشته هالیوود به بیماران نیازمند اهدا می شود. به نقل از ورایتی، روز گذشته ۱۴ آگوست دستگاه های حمایتی از روی آن هیش بازیگر تازه درگذشته هالیوود برداشته شد، دلیل این کار آمادگی جراحان برای اهدای اعضای این بازیگر به بیماران نیازمند اعلام شد. طبق اعلام منابع نزدیک به آن هیش، […]

اعضای بدن آن هیش بازیگر تازه درگذشته هالیوود به بیماران نیازمند اهدا می شود.

به نقل از ورایتی، روز گذشته ۱۴ آگوست دستگاه های حمایتی از روی آن هیش بازیگر تازه درگذشته هالیوود برداشته شد، دلیل این کار آمادگی جراحان برای اهدای اعضای این بازیگر به بیماران نیازمند اعلام شد.

طبق اعلام منابع نزدیک به آن هیش، تعدادی از اعضای این بازیگر به افرادی نیازمند اهدا می شود. البته قرار نیست جزییات این اهدای اعضا فاش شود.

خبر درگذشت آن هیش به دلیل مرگ مغزی روز جمعه ۱۲ آگوست اعلام شد. با وجود این اعلام مرگ، این بازیگر تحت وسایل حمایتی قرار داشت تا ارگان های بدنش سالم باقی بمانند.

آن هیش یک بازیگر همه فن حریف در عرصه های مختلف بود از کارهای وی می توان به سریال های «جهان دیگر»، «مردان در جنگل» و فیلم هایی مانند «دانی براسکو»، «روانی» و «سگ را بجنبان» اشاره کرد. این بازیگر روز یکشنبه پس حادثه تصادف روز ۵ آگوست در لس آنجلس در ۵۳ سالگی درگذشت.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار