رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم تریلر علمی تخیلی «نُچ» ساخته جوردن پیل با عملکردی نه چندان مثبت نه چندان منفی در گیشه بین الملل ظاهر شد. به نقل از ورایتی، فیلم تریلر علمی تخیلی «نُچ» به کارگردانی جوردن پیل در گیشه بین الملل از ۱۹ کشوری که در آن اکران شده بود ۶٫۴ میلیون دلار فروش به دست آورد. این فیلم […]

فیلم تریلر علمی تخیلی «نُچ» ساخته جوردن پیل با عملکردی نه چندان مثبت نه چندان منفی در گیشه بین الملل ظاهر شد.

به نقل از ورایتی، فیلم تریلر علمی تخیلی «نُچ» به کارگردانی جوردن پیل در گیشه بین الملل از ۱۹ کشوری که در آن اکران شده بود ۶٫۴ میلیون دلار فروش به دست آورد.

این فیلم بهترین عملکردش را در بریتانیا و ایرلند با فروش ۲٫۱ میلیون دلاری داشت با این حال، این افتتاحیه نسبت به افتتاحیه فیلم «برو بیرون» دیگر ساخته این کارگردان که ۲٫۶ میلیون دلار در همین بازار بود، افت داشت.

«نُچ» در استرالیا نیز ۱٫۲ میلیون دلار فروش کرد که نسبت به فروش ۱٫۴ میلیون دلاری «برو بیرون»، این فیلم نیز افت فروش داشت. شدیدترین افت البته مربوط به فرانسه است که «نُچ» در فرانسه ۱٫۲ میلیون دلار فروخت در حالی که این میزان برای فیلم «برو بیرون» ۲٫۷ میلیون دلار بود.

فیلم های قبلی جوردن پیل از جمله «برو بیرون» و «ما» عمده فروش خود را از گیشه آمریکای شمالی به دست آورده بودند و به نظر می رسد که این ساخته پیل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

فیلم «نُچ» در حال حاضر در آمریکای شمالی ۱۰۷ میلیون دلار فروش داشته است و به سومین فیلم سینمایی پیل (این کارگردان سه فیلم نیز بیشتر نساخته است.) تبدیل شد که از ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرده است.

در این هفته در گیشه داخلی آمریکا، فیلم «قطار تندرو» با بازی برد پیت به کارگردانی دیوید لیچ با افت فروش نزدیک به ۵۵ درصدی اش نسبت به هفته اول باز هم صدرنشین گیشه آمریکا شد. این فیلم در این هفته ۱۳٫۴ میلیون دلار فروش کرد و مجموع فروش خود را به عدد ۵۴٫۴ میلیون دلار رساند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار