رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مستند «بی حجابی اجباری‏» به کارگردانی مهدی عشقی رضوانی و تهیه کنندگی محمدمهدی خالقی‏‏‏, امشب ساعت ۲۱ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در این مستند یک بانوی پژوهشگر موضوع زنان جامانده از تحصیل به دلیل اجبار بی حجابی در ایران در دوره پهلوی […]

مستند «بی حجابی اجباری‏» به کارگردانی مهدی عشقی رضوانی و تهیه کنندگی محمدمهدی خالقی‏‏‏, امشب ساعت ۲۱ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در این مستند یک بانوی پژوهشگر موضوع زنان جامانده از تحصیل به دلیل اجبار بی حجابی در ایران در دوره پهلوی را بررسی می‌کند.

در این مستند خانم دکتر ذوقی پژوهشی در دست دارد که به جاماندگان از تحصیل به دلیل اجبار به بی حجابی در ایران زمان پهلوی معدوم می پردازد.

صدیقه عظیمی ام‌البنین عباسی، فاطمه زینلی اصفهانی، مهدی محقق، معصومه غفوریان محمدزاده، بتول فتورچیانی، عبدالعلی شعاعی شهررضا، مرضیه شایسته خبازان راویان سالهای کشف حجاب در این مستند هستند.
محمدرضا ده‌شیری‏،به عنوان مشاور کارگردان، علی‌محمد خانیکی تصویربردار، امیرحسین شیرپور ، روح الله خالقی و یوسف خرمی دستیاران تصویر و علیرضا اخلاقی و محمد عابدینی، صدابرداری و دستیار صدا را برعهده دارند و تدوین این مستند بر عهده ارشاد اسلامی بوده است.
مستند در سازمان اوج تولید شده و به همت گروه تهران و شهروندی شبکه پنج از شبکه تهران پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار