رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May

رادیو صبا در برنامه ادبی «دفتر تابستان» به گرامیداشت روز پزشک می پردازد به گزارش  سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «دفتر تابستان » عنوان یکی از برنامه های ادبی این شبکه است، که با شعار تجلی تابستان درادبیات فارسی به شعر خوانی و روایت داستان ها و متون ادبی باموضوع تابستان […]

رادیو صبا در برنامه ادبی «دفتر تابستان» به گرامیداشت روز پزشک می پردازد

به گزارش  سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «دفتر تابستان » عنوان یکی از برنامه های ادبی این شبکه است، که با شعار تجلی تابستان درادبیات فارسی به شعر خوانی و روایت داستان ها و متون ادبی باموضوع تابستان می پردازد.
این برنامه روز سه شنبه اول شهریور به مناسبت گرامداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک با عنوان موضوعی «دکتر نمونه» راهی آنتن می شود.
مژگان فرزین تهیه کننده این برنامه گفت: دفتر تابستان روز سه شنبه در بخش های مختلف به گرامیداشت روز پزشک می پردازد.
«دکتر خوب چه کسی هست؟ و چه طور دکتری می خوای بشی؟» این ها سوال هایی است که بی بی دفتر تابستان از نوه اش که تازه جواب قبولی کنکورش امده می پردسد
در دفترهای امروز داستان پزشکانی که با بیمارخود همدرد و همراه می شوند را برای مخاطبان روایت می کنیم و به این موضوع تاکید می کنیم که دکتر بودن فقط یک شغل نیست.

«دفتر بهار» هر روز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ به تهیه کنندگی مژگان فرزین و اجرای امیرحسین مدرس راهی آنتن صبا می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار