رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

علیرضا خمسه بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون مهمان قسمت جدید برنامه تلویزیونی «شب فیروزه‌ای» است. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی برنامه، علیرضا خمسه بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون مهمان برنامه «شب فیروزه‌ای» است که امشب (پنج‌شنبه ۳ شهریور) از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. خمسه سابقه سال‌ها فعالیت در عرصه سینما […]

علیرضا خمسه بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون مهمان قسمت جدید برنامه تلویزیونی «شب فیروزه‌ای» است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی برنامه، علیرضا خمسه بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون مهمان برنامه «شب فیروزه‌ای» است که امشب (پنج‌شنبه ۳ شهریور) از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.
خمسه سابقه سال‌ها فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون را دارد که از جمله کارهای ماندگار او می‌توان به بازی در سریال «پایتخت»،‌ «مرد هزار چهره»، «زمین گرم»، «میکائیل» و … اشاره کرد. او در برنامه شب فیروزه‌ای در گفت‌وگو با سیدمرتضی حسینی، درباره فعالیت هنری‌ خود و کارهای جدیدش در سینما و تلویزیون سخن می‌گوید.
هم‌چنین رسول کارگشا، خواننده این قسمت از برنامه است و به اجرای قطعاتی می‌پردازد. حسین علی عسکری هنرمند مجسمه‌ساز نیز دیگر مهمان برنامه است.
«شب فیروزه‌ای» به تهیه‌کنندگی غلامرضا حیدری از دوشنبه تا جمعه ساعت ۲۱ از شبکه پنج پخش می‌شود. سری جدید این برنامه با اجرای سید مرتضی حسینی روی آنتن می‌رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار