رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 21 خبر


  • سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 7 May

در نشست مشترک مدیر شبکه جهانی جام ­جم و استاندار استان فارس، تفاهم ­نامه همکاری رسانه­ ای با هدف بازنمایی ظرفیت­ ها و فرصت­ های پیشرفت در این استان میان طرفین به امضاء رسید. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ مدیر شبکه جهانی جام­ جم در این نشست به ظرفیت­ […]

در نشست مشترک مدیر شبکه جهانی جام ­جم و استاندار استان فارس، تفاهم ­نامه همکاری رسانه­ ای با هدف بازنمایی ظرفیت­ ها و فرصت­ های پیشرفت در این استان میان طرفین به امضاء رسید.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ مدیر شبکه جهانی جام­ جم در این نشست به ظرفیت­ ها و توانمند­ی­ های فراوان ایرانیان خارج کشور در همراهی با مسیر توسعه و پیشرفت ایران اسلامی اشاره کرد و گفت : جمعیت ۱۰ میلیون نفری ایرانیان خارج کشور از سویی و سرمایه های مالی و علمی که در اختیار این هم­وطنان است از سوی دیگر فرصت مناسبی است تا آنها را در عرصه ­های مختلف سرمایه­ گذاری در کشور و استان­ های مختلف سهیم نمائیم.

ملکی تصریح کرد : ایرانیان خارج کشور ثابت کرده­ اند که به رغم سال­ ها دوری از وطن همچنان عاشق کشورشان هستند و برای مشارکت در روند پیشرفت و آبادانی ملی آمادگی بالایی دارند. وی در ادامه به ظرفیت­ های متنوع و فراوان سرمایه­ گذاری صنعتی، کشاورزی و گردشگری در استان فارس اشاره کرد و گفت : ما با هدف کمک به دولت عدالت­ خواه سیزدهم آمادگی داریم تا ضمن معرفی این فرصت­ های سرمایه­ گذاری به ایرانیان خارج کشور، به این علاقه هم­وطنانمان برای مشارکت در مسیر توسعه ضریب بدهیم. وی معرفی نخبگان، خیرین، کارآفرینان و هنرمندان استان را یکی دیگر از وجوه همکاری میان شبکه جهانی جام­ جم و استانداری فارس عنوان کرد و تأکید کرد که در تمامی این برنامه­ ها سعی خواهیم کرد رنگین­ کمان زیبای اقوام گوناگونی که در استان فارس ساکن هستند را به سان تابلویی چشم­نواز در مقابل دیدگان مخاطبان قرار دهیم.

استاندار فارس نیز در این نشست با اظهار خوشحالی از برگزاری این نشست به تشریح ظرفیت ­های صنعتی، معدنی، کشاورزی، زیارتی، تاریخی و فرهنگی استان فارس پرداخت و افزود : استان فارس علاوه بر جلوه­های فراوان طبیعی و گردشگری، بیش از ۴ هزار اثر تاریخی ملی ثبت شده دارد و تقریباً می­ توان گفت هیچ شهر و منطقه­ ای در استان نیست که در آن از میراث تاریخی و فرهنگی اثری نباشد.

دکتر ایمانیه جایگاه دانشگاهی استان فارس بویژه در حوزه پزشکی را بی نظیر خواند و با اشاره به رتبه اول استان فارس در جهان از نظر احاطه به دانش پیوند کلیه گفت : سال­هاست که بسیاری از گردشگران خارجی به ویژه از کشورهای همسایه برای انجام امور تخصصی و فوق تخصصی پزشکی خود به شیراز سفر می­ کنند. وی ضمن نام بردن از تعدادی از هنرمندان استان که در زمینه­ه ای نقاشی، خطاطی و کاشی­ کاری شهره هستند، بر ضرورت معرفی هنر آنها به ایرانیان خارج کشور تأکید کرد.

در پایان این نشست تفاهم­ نامه همکاری جهت تولید و پخش برنامه­ های مستند، ترکیبی و گفتگو­محور به منظور معرفی استان و ظرفیت­ های سرمایه­ گذاری در استان فارس به مخاطبان شبکه جهانی جام­ جم به امضای دو طرف رسید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار