رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

فیلم کوتاه «راحانا» به کارگردانی کاظم دانشی با موضوع جنگ در سوریه و با خط داستانی مبارزه یک دختر تک‌تیرانداز سوری با داعش پنجشنبه ۱۰ شهریور حوالی ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «راحانا» با بازی صدف استهبدی بازیگر تحسین شده […]

فیلم کوتاه «راحانا» به کارگردانی کاظم دانشی با موضوع جنگ در سوریه و با خط داستانی مبارزه یک دختر تک‌تیرانداز سوری با داعش پنجشنبه ۱۰ شهریور حوالی ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ «راحانا» با بازی صدف استهبدی بازیگر تحسین شده چهلمین جشنواره فیلم فجر، قصه دختر تک‌تیرانداز سوری است که در دل التهاب‌ها و جریانات کشور خود، قرار است جزء آخرین نفراتی باشد که با یک گروه چند نفره، از شهر دفاع کرده و از سقوط آن جلوگیری کند.

«راحانا» اولین فیلم داستانی کوتاه کاظم دانشی به زبان عربی تولید شده و بازیگران ایرانی آن به زبان عربی صحبت کرده‌اند و داستان آن در فضای ملتهب و جنگی سوریه روایت  شده است. در خلاصه داستان این فیلم آمده‌است:«دختر تک تیرانداز سوری به نام راحانا توانسته است تعداد زیادی از نیروهای داعش را به هلاکت برساند.»

از عوامل این فیلم می‌توان به کارگردان:کاظم دانشی، نویسنده فیلم‌نامه: محمد منصوبی،کاظم دانشی، بر اساس طرحی از سید پرویز شجاعی، مدیر فیلم‌برداری:سروش حضرتی، صدابرداران: احمد صابری، حامد حسین زاده، طراح چهره‌پردازی: امیر ترابی، مدیر جلوه‌های ویژه میدانی: نادر میرکیانیف بازیگران: صدف اسپهبدی، علیرضا مهران، پوریا قاسمی پور، محسن صادقی، علی سنگینی، عبدالرضا آشتیانی، حسین ولی زاده، دیانا شفیعی و تهیه کننده:مصطفی آقامحمدلو، کاظم دانشی اشاره کرد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار