رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 12 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

لهستان نهمین کشوری لقب گرفت که نماینده خود را برای شرکت در اسکار ۲۰۲۳ معرفی کرد. به نقل از هالیوود ریپورتر، کشور لهستان فیلم «ای‌او» (EO) ساخته یرژی اسکولیموفسکی را که در جشنواره فیلم کن امسال برنده جایزه شد، به اسکار معرفی کرد. فیلم «ای‌او» به کارگردانی اسکولیموفسکی کهنه کار که نخستین نمایش جهانی خود را در جشنواره […]

لهستان نهمین کشوری لقب گرفت که نماینده خود را برای شرکت در اسکار ۲۰۲۳ معرفی کرد.

به نقل از هالیوود ریپورتر، کشور لهستان فیلم «ای‌او» (EO) ساخته یرژی اسکولیموفسکی را که در جشنواره فیلم کن امسال برنده جایزه شد، به اسکار معرفی کرد.

فیلم «ای‌او» به کارگردانی اسکولیموفسکی کهنه کار که نخستین نمایش جهانی خود را در جشنواره کن ۲۰۲۲ تجربه کرد در آن جشنواره برنده جایزه هیات داوران فستیوال شد. این فیلم قرار است در جشنواره تورنتو امسال نیز که ماه آینده برگزار می شود در بخش سینمای معاصر جهان حضور پیدا کند. ضمنا فیلم در جشنواره نیویورک نیز به نمایش درمی آید.

«ای‌او» که اولین ساخته اسکولیموفسکی در هفت سال گذشته است سفرهای یک الاغ آواره به نام ای‌او را روایت می کند. فیلم یک اقتباس آزاد از «ناگهان بالتازار» برسون است.

پیش از این کشورهای ایرلند، کره جنوبی، سوییس، تایوان، اروگوئه، اکوادور، آلمان و کانادا نماینده های خود را به اسکار معرفی کرده اند.

این دوره جوایز اسکار روز ۱۲ مارس ۲۰۲۳ برگزار شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار