رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 18 خبر


  • دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 6 May

قسمت‌های جدید برنامه «مردم‌نگار» با محوریت پیاده‌روی بزرگ اربعین از شنبه ۱۲ شهریور از شبکه دو سیما تحت عنوان «موکب مردم‌نگار» روانه آنتن می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در این مجموعه برنامه در گفت‌وگو با اقشار مختلف جامعه خاطراتی از پرچمداری مردم در  پیاده‌روی اربعین نقل می‌شود. گفت‌وگو […]

قسمت‌های جدید برنامه «مردم‌نگار» با محوریت پیاده‌روی بزرگ اربعین از شنبه ۱۲ شهریور از شبکه دو سیما تحت عنوان «موکب مردم‌نگار» روانه آنتن می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در این مجموعه برنامه در گفت‌وگو با اقشار مختلف جامعه خاطراتی از پرچمداری مردم در  پیاده‌روی اربعین نقل می‌شود.

گفت‌وگو با اصناف و حِرَف مختلف که تجربه حضور در این مراسم را داشته‌اند یکی از بخش‌های «مردم‌نگار» است.

از جمله این اصناف می‌توان به کادر درمان، عکاسان، مستندسازان، اصناف فعال در حوزه حمل و نقل، گروه‌های جهادی، خانواده‌های شرکت کرده در مراسم و … اشاره کرد.
همچنین  گفت‌وگو با مردم راهی شده و جا مانده از پیاده‌روی اربعین، گزارش‌های مردمی از سطح شهر، پخش خاطرات ارسالی مردم و  موشن گرافیک از دیگر بخش‌های این برنامه است‌.

«مردم‌نگار» کاریست از گروه اجتماعی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محمدحسام مدنی، کارگردانی میثم ملکی‌پور و اجرای فاطمه افشاریان که شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۸:۰۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار