رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

در برنامه «کتاب بان» رادیو فرهنگ امروز شنبه ۱۲ شهریور ماه ، چگونگی امکان گفتگوی گروهی از طریق کتاب بررسی میشود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو؛ در برنامه این هفته کتاب بان، علی اکبر زین‌العابدین کارشناس مجری برنامه میزبان مینا حدادیان کتابدار روستایی و مروج کتاب خواندن است و با […]

در برنامه «کتاب بان» رادیو فرهنگ امروز شنبه ۱۲ شهریور ماه ، چگونگی امکان گفتگوی گروهی از طریق کتاب بررسی میشود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو؛ در برنامه این هفته کتاب بان، علی اکبر زین‌العابدین کارشناس مجری برنامه میزبان مینا حدادیان کتابدار روستایی و مروج کتاب خواندن است و با وی درباره چگونگی گفتگوی گروهی از طریق کتاب گفت و‌گو می کند.

همچنین با توجه به رسالت برنامه در بخشی معرفی مروجان کتابخوانی در کشور پرداخته می شود و شنوندگان این هفته با مروج فعال ابراهیم عمرانی و همچنین در ادامه با زهرا سادات حسینی تبار از استان خراسان رضوی شهرستان زبر خان روستای خروسفلی آشنا می شوند و وی درباره تجربیات خود در این زمینه سخن می‌ گوید.
برنامه «کتاب بان» به تهیه کنندگی فریده گودرزی با اجراکارشناسی علی اکبر زین العابدین از گروه کتاب رادیو فرهنگ ساعت ۱۰:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه روی موج اف ام ردیف۱۰۶ مگاهرتز پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار