رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

قلمرو فرهنگ این هفته (شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱) با موضوع بررسی راهکارهای فرهنگی افزایش جمعیت از رادیو فرهنگ پخش می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو؛ در برنامه این هفته « قلمرو فرهنگ»امیر نوده فراهانی جامعه شناس و کارشناس جمعیت و دکتر اسماعیل چراغی جمعیت پژوه و استاد حوزه و […]

قلمرو فرهنگ این هفته (شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱) با موضوع بررسی راهکارهای فرهنگی افزایش جمعیت از رادیو فرهنگ پخش می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو؛ در برنامه این هفته « قلمرو فرهنگ»امیر نوده فراهانی جامعه شناس و کارشناس جمعیت و دکتر اسماعیل چراغی جمعیت پژوه و استاد حوزه و دانشگاه به عنوان کارشناسان برنامه راهکارهای فرهنگی افزایش جمعیت را مورد بحث ‌وبررسی قرار می دهند.
در بخشی از این برنامه فاطمه داوودیان گزارشی از دیدگاه مردم درخصوص این موضوع تهیه کرده است که پخش می شود.
پیری جمعیت امروزه نگرانی‌هایی را در کشورهای مختلف جهان ازجمله ایران ایجاد کرده است که دلیل اصلی آن کاهش نرخ زادوولد است.فرزند آوری مسئله‌ای مهم است اما یک شاخص فرهنگی نیز محسوب می‌شود، که باید راهکار فرهنگی برای حل این مشکل اتخاذ شود و ابزارها و راهکارهای افزایش جمعیت احصا و عملیاتی شود به همین منظور در برنامه« قلمرو فرهنگ» این هفته راهکارهای فرهنگی افزایش جمعیت مورد بحث ‌وبررسی قرار می گیرد.
برنامه « قلمرو فرهنگ» به تهیه کنندگی فاطمه محمدیان فر و گویندگی راضیه گردکاهد ساعت ۱۱:۰۰روز شنبه از رادیو فرهنگ پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار