رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

«محترم تخجم» سوژه نهمین قسمت از «همسایه‌های خوب» که امشب دوازده شهریورماه روی آنتن می‌رود، از تاسیس مدرسه «عشق» و آموزش رایگان به کودکان بازمانده از تحصیل در محله شوش تهران می‌گوید. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، نهمین روایت مجموعه مستند «همسایه‌های خوب» به کارگردانی مهدی بخشی‌مقدم و تهیه‌کنندگی […]

«محترم تخجم» سوژه نهمین قسمت از «همسایه‌های خوب» که امشب دوازده شهریورماه روی آنتن می‌رود، از تاسیس مدرسه «عشق» و آموزش رایگان به کودکان بازمانده از تحصیل در محله شوش تهران می‌گوید.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، نهمین روایت مجموعه مستند «همسایه‌های خوب» به کارگردانی مهدی بخشی‌مقدم و تهیه‌کنندگی مهدی شامحمدی که تازه‌ترین محصول مرکز مستند سوره است، امشب ۱۲ شهریورماه ساعت ۱۹ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«محترم تخجم» سوژه این قسمت از «همسایه‌های خوب» است؛ یکی از خیران خوش‌فکر شهر تهران که مهر خود و یاران مهربانش را نثار کودکان کار و فرزندان خانواده‌های کم‌برخوردار کرده است و با تاسیس مدرسه‌ای به نام مدرسه «عشق» در محله شوش تهران به صورت رایگان کودکان بازمانده از تحصیل را آموزش می‌دهد.

در حال حاضر حدود ۷۰ کودک در مدرسه «عشق» مشغول تحصیل هستند. همچنین همه معلم‌های مدرسه «عشق» به صورت داوطلب در مدرسه آموزش و سوادآموزی دانش آموزان را بر عهده گرفته‌اند.

این مدرسه به منظور بازداشتن کودکان از ترک تحصیل در مسایل آموزشی و فرهنگی از آن‌ها پشتیبانی و با برگزاری کلاس‌های فرهنگی-هنری و کمک آموزشی رویکردهای توانمندسازی آن‌ها را دنبال می‌کند.

«همسایه‌های خوب» شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۱۹:۰۰ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود و بازپخش آن در همان روز ساعت ۲۳:۳۰ است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار