رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May

مستند کوتاه «مُغیسُف» به کارگردانی حدیث جان‌بزرگی تولید شده در انجمن سینمای جوانان ایران دفتر تهران، مهر و آبان ۱۴۰۱ در چهار جشنواره اروپایی به نمایش در می‌آید. به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مستند کوتاه «مُغیسُف» (نخل یوسف) به‌کارگردانی حدیث جان‌بزرگی که سال ۱۴۰۰ در انجمن سینمای جوانان ایران […]

مستند کوتاه «مُغیسُف» به کارگردانی حدیث جان‌بزرگی تولید شده در انجمن سینمای جوانان ایران دفتر تهران، مهر و آبان ۱۴۰۱ در چهار جشنواره اروپایی به نمایش در می‌آید.

به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مستند کوتاه «مُغیسُف» (نخل یوسف) به‌کارگردانی حدیث جان‌بزرگی که سال ۱۴۰۰ در انجمن سینمای جوانان ایران دفتر تهران تولید شده است، با نام انگلیسی Preserve مهر و آبان ۱۴۰۱ در بیستمین دوره فستیوال فیلم‌ های طبیعت Matsalu استونی، دهمین دوره فستیوال فیلم های حیات وحش Vaasa فنلاند، سی‌وهشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های پرنده شناسی Ménigoute فرانسه و بیست‌و‌نهمین دوره جشنواره فیلم‌های محیط زیستی بارسلونا کشور اسپانیا با عنوان Suncine به نمایش در می‌آید.

مستند کوتاه «مُغیسُف» که تولید خود را از زمستان ۱۳۹۹ آغاز کرده بود، تلاش‌های مردی روستایی به نام حسن سکنجه، فعال محیط زیست، را به تصویر می‌کشد که در یکی از روستاهای هرمزگان برای نجات حیات وحش تلاش می‌کند.

در این فیلم سوگل مرادی به عنوان تدوین‌گر و امید کریم‌مقدّم به عنوان فیلم‌بردار حضور داشته‌اند و سال گذشته در انجمن سینمای جوانان ایران تهیه و تولید شده است. پخش بین‌المللی این فیلم توسط زهرا ترکمنلو انجام شده و پیش از این در چندین فستیوال‌ خارجی و داخلی نمایش داشته است.

برخی عوامل ساخت این مستند تاکنون عبارت‌اند از:

پژوهش و فیلم‌نامه: حدیث جان بزرگی، فیلم‌بردار: امید کریم مقدم، تدوین: سوگل مرادی، صدابردار: امید کریم مقدم، مشاور پروژه: علیرضا احمدی طیفکانی، تهیه‌کننده: حدیث جان‌بزرگی، تهیه شده در انجمن سینمای جوانان ایران _ دفتر تهران.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار