رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May

به گزارش سینماخانه؛ مراسم رونمایی از پوستر سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، عصر امروز شنبه ۲۱ شهریور ماه، مصادف با روز ملی سینما با حضور دبیر جشنواره، مدیران و مسئولان انجمن سینمای جوانان ایران، هنرمندان و فیلمسازان عرصه فیلم کوتاه در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد. در ابتدای این برنامه دانیال […]

به گزارش سینماخانه؛ مراسم رونمایی از پوستر سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران، عصر امروز شنبه ۲۱ شهریور ماه، مصادف با روز ملی سینما با حضور دبیر جشنواره، مدیران و مسئولان انجمن سینمای جوانان ایران، هنرمندان و فیلمسازان عرصه فیلم کوتاه در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.


در ابتدای این برنامه دانیال رحیمی کاشانی طراح پوستر این دوره از جشنواره ضمن تشکر از اعتماد مدیران جشنواره به بیان نکاتی در خصوص ویژگی های پوستر این دوره از رویداد پرداخت و سپس مهدی آذر پندار به عنوان مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران و دبیر جشنواره سی و نهم فیلم کوتاه ضمن تشکر از همراهی فیلمسازان این عرصه، ابراز امیدواری کرد جشنواره پیش رو متفاوت و پررونق تر از ادوار پیشین برگزار گردد. در ادامه پرویز صمدی مقدم از بنیانگذاران جشنواره فیلم کوتاه در سخنانی با بیان خاطرات و دشواری های سال های آغازین این رویداد از تداوم برگزاری جشنواره تا این دوره ابراز خوشحالی نمود.
پس از پایان این بخش از برنامه فیلم های کوتاه وادیار ساخته مرجان خسروی، مردابری به کارگردانی شاهین جلالی، هناسه از میثم محمدخانی و ماجان ساخته فردین انصاری برای حاضران به نمایش درآمد و پس از آن فریدون جیرانی ضمن تبریک موفقیت های سینماگران حاضر در جشنواره ونیز، ویژگی فیلم های کوتاه به نمایش درآمده را استفاده هوشمندانه از سفارش به نفع فیلم عنوان کرد و با اشاره به فضای تلخ هریک از آثار در عین امید جاری در بطن آن ها، فضاسازی و لحن هریک از آنها را واجد ارزش دانست. در ادامه با حضور فیلمسازان هر یک از فیلم ها حاضران در نشست به بیان دیدگاه های خود پرداختند. این برنامه آخرین نشست از سلسله نشست های دوره هفتم فیلم کوتاه در پردیس سینمایی چارسو بود که به اهتمام انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می گردد.

سینماخانه / خبرنگار: حمید عبدالحسینی _ عکاس: ایمان غلامزاده

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار