رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 22 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May

فصل دوم مسابقه «محیا» از امشب (شنبه ۱۶ مهر) از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، این مسابقه که محوریت آن آموزه‌های دینی، اخلاق و احکام است، با اجرای سهیل اسعد در چهار مرحله طراحی شده است. فصل جدید این برنامه ریتم و ضرباهنگ سریع‌تری […]

فصل دوم مسابقه «محیا» از امشب (شنبه ۱۶ مهر) از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، این مسابقه که محوریت آن آموزه‌های دینی، اخلاق و احکام است، با اجرای سهیل اسعد در چهار مرحله طراحی شده است. فصل جدید این برنامه ریتم و ضرباهنگ سریع‌تری دارد و شرکت‌کنندگان برنامه از تنوع بیشتری برخوردارند. از دیگر تغییرات این فصل از برنامه طراحی سوالات و موضوعات کاربردی‌تر است.

در انتخاب شرکت کنندگان ملاک اطلاعات دینی افراد نبوده؛ چراکه افراد جامعه با اغلب سوالات طراحی شده در زندگی روزمره سر و کار دارند.
مرحله سوال و جواب چند گزینه‌ای، تشخیص خطای رایج، پازل کلمات و حدس یک مفهوم بدون اشاره مستقیم از جمله‌ بخش‌های این مسابقه است.

سیدکاظم روحبخش، طلبه سطح خارج حوزه علمیه و دارای کارشناس ارشد رشته قرآن و حدیث از دانشگاه رضوی از کارشناسان مسابقه «محیا» است.
مسابقه «محیا» کاری از گروه معارف شبکه دو سیماست به تهیه کنندگی حسین نصیری، کارگردانی سیدمجتبی طباطبایی، کارشناسی حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم روح بخش، سردبیری فقهی حجت‌الاسلام محمدنژاد و سردبیری رضا عیوضی که شنبه و یکشنبه هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ روانه آنتن می‌شود. بازپخش این مسابقه روز بعد ساعت ۱۲:۱۵ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار