رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 22 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May

اولین قسمت  از مستند «بحران مدیریت آب» به تهیه کنندگی محمد حسین اشکپور و کارگردانی و نوسیندگی محمد امین متین شنبه ۱۶ مهرماه ساعت ۲۱ از شبکه پنج تقدیم نگاه مخاطبان می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مستند «بحران مدیریت آب» در هرقسمت به یکی از چالش های […]

اولین قسمت  از مستند «بحران مدیریت آب» به تهیه کنندگی محمد حسین اشکپور و کارگردانی و نوسیندگی محمد امین متین شنبه ۱۶ مهرماه ساعت ۲۱ از شبکه پنج تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، مستند «بحران مدیریت آب» در هرقسمت به یکی از چالش های مهم و حیاتی انرژی آب می پردازد و آن را از منظر کارشناسان و مسئولان بررسی و تحلیل می نماید.
در این مستند، معضلات بحران مدیریت آب از گذشته تا آینده عنوان و به دنبال آن راهکارهای علمی و مقرون به صرفه برای حل آن مطرح می شود.
بهره وری آب در بخش کشاورزی، علت خسارات سیلاب های اخیر، خشک شدن تالاب های ایران، حکمرانی آب در موضوع رودخانه های مرزی و دیپلماسی آب و… سرفصل موضوعات مستند بحران مدیریت آب است که در ۶ قسمت از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود.
مستند «بحران مدیریت آب» کاری از گروه سیاسی شبکه پنج سیماست که از شنبه تا جمعه هر شب ساعت ۲۱ به مدت ۲۲ دقیقه تماشایی می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار