رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه نوجوانانه «اقیانوس آرام» یکشنبه ۱۷ مهر با حضور سپیده علیزاده روانه آنتن می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، تازه‌ترین قسمت از برنامه «اقیانوس آرام» با حضور سپیده علیزاده، فعال اجتماعی روانه آنتن می‌شود. سپیده علیزاده روانشناس و فعال اجتماعی در حوزه زنان و کودکان است. او پس از […]

برنامه نوجوانانه «اقیانوس آرام» یکشنبه ۱۷ مهر با حضور سپیده علیزاده روانه آنتن می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، تازه‌ترین قسمت از برنامه «اقیانوس آرام» با حضور سپیده علیزاده، فعال اجتماعی روانه آنتن می‌شود.

سپیده علیزاده روانشناس و فعال اجتماعی در حوزه زنان و کودکان است. او پس از اخذ مدرک کارشناسی روانشناسی بالینی به عنوان روانشناس در بیمارستان اعصاب و روان و دایره پرستاری ارتش دوره دو ساله طرح خود را گذراند، سپس با ارائه خدمات مشاوره در کلینیک‌های مثلثی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، انجمن سلامت خانواده ایران و موسسه سیمای سبز رهایی، تجارب عملی بسیاری را در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی کسب کرد.
او پس از کسب مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی، به مدت پنج سال از طریق دفتر توسعه سازمان ملل متحد در ایران در اجرای پروژه صندوق جهانی مبارزه با سل، ایدز و مالاریا در اداره کل بهداشت و درمان سازمان زندان‌ها فعالیت خود را به عنوان مدیر اجرایی گلوبال فاند و روانشناس در حوزه اجتماعی ادامه داد.

«اقیانوس آرام» با محور قرار دادن نوجوانان تلاش می‌کند به دغدغه‌های هویتی آن‌ها پاسخ دهد و با بازگو کردن تجربیات نوجوانی افراد موفق به انتقال تجربه کمک کند. 
فصل چهارم مجموعه تلویزیونی «اقیانوس آرام» به کارگردانی هادی نعمت اللهی و رضا محبی هر هفته از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۹:۰۰ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۱:۰۰ پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار