رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مستند «چامون» به کارگردانی آرمان قلی‌پور دشتکی در بخش رقابتی بیستمین جشنواره فیلم‌های کوهستانی کشور نپال روی پرده می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، در این دوره جشنواره ۲۰ فیلم از کشورهای مختلف انتخاب شده‌اند. جشنواره فیلم های کوهستانی از ۱۷ تا […]

مستند «چامون» به کارگردانی آرمان قلی‌پور دشتکی در بخش رقابتی بیستمین جشنواره فیلم‌های کوهستانی کشور نپال روی پرده می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، در این دوره جشنواره ۲۰ فیلم از کشورهای مختلف انتخاب شده‌اند. جشنواره فیلم های کوهستانی از ۱۷ تا ۲۱ آذرماه در کاتماندو پایتخت کشور نپال برگزار خواهد شد.

مستند «چامون» تولید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی است و در «اکران حقیقت» به صورت آنلاین نمایش داده می‌شود. این مستند روایت تلاش عشایر بختیاری برای کوچ در زمان شیوع ویروس کروناست.

«چامون» پیشتر برنده جایزه بهترین فیلمنامه سی و نهمین جشنواره فیلم های کوهستانی تورلوی اسپانیا و منتخب شصت و نهمین جشنواره ترنتو ایتالیا شده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار