رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

هوشنگ توکلی معتقد است برگزاریِ رویدادی همچون «مهر سینمای ایران» موجب شناخته شدن هنرمندان استان‌ها می‌شود. هوشنگ توکلی درباره برگزاری رویداد «مهر سینما» گفت: برگزاری رویداد «مهر سینمای ایران» برعهده قادر آشناست و وی به دلیل تجربیات فرهنگی‌ و اشرافی که به مدیوم سینما در سراسر ایران دارد، توانسته رویداد هنریِ خوبی را در سراسر کشور […]

هوشنگ توکلی معتقد است برگزاریِ رویدادی همچون «مهر سینمای ایران» موجب شناخته شدن هنرمندان استان‌ها می‌شود.

هوشنگ توکلی درباره برگزاری رویداد «مهر سینما» گفت: برگزاری رویداد «مهر سینمای ایران» برعهده قادر آشناست و وی به دلیل تجربیات فرهنگی‌ و اشرافی که به مدیوم سینما در سراسر ایران دارد، توانسته رویداد هنریِ خوبی را در سراسر کشور برگزار کند.

***برگزاری رویداد «مهر سینما» در سراسر کشور

وی افزود: برای مدیریت رویدادی که در سراسر کشور برگزار می‌شود و معرفی هنرمندان، به فردی احتیاج است که از فعالیت هنرمندانِ تمامیِ کشور باخبر باشد. به همین‌ جهت، فکر می‌کنم شاید قادر آشنا مناسب‌ترین‌ گزینه برای دبیری چنین رویدادی باشد.

***علل نا‌شناخته ماندن هنرمندان

توکلی با اشاره به مهجور بودن هنرمندان استان‌های کشور ادامه داد: ما نزدیک به یک میلیون هنرمندِ واجد شرایط و تحصیل‌کرده در تمامی زمینه‌ها داریم؛ اما به دو دلیلِ دوری از تهران و نبود شناختی از طرف مدیران نسبت به آن‌ها، مهجور مانده‌اند. همان‌طور که شاهد هستیم بسیاری از هنرمندان شهرستان‌ها به همین دلایل، حتی نتوانستند به جامعه معرفی شوند.

***مهر سینمای ایران معرفی بیشتر هنرمندان

توکلی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری «مهر سینمای ایران» باعث می‌شود این هنرمندان بیشتر دیده شوند و لااقل ما نام این ‌آن‌ها را بشنویم.

«مهر سینمای ایران» به مناسبت روز ملی سینما و با هدف تحقق استمرار شادابی و پویایی در محیط روانی سینمای کشور و توجه خاص به مقوله عدالت فرهنگی و هنری در دولت سیزدهم در راستای تکریم سینماگران پیشکسوت، فعالان سینمای ایران در رشته‌های مختلف و هنرمندان ایثارگر طراحی و پیش‌بینی شده است.

منبع: میزان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار