رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

«کام شیرین» امروز شنبه ۷ آبان با موضوع “جذابیت” در روابط زناشویی روانه آنتن می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ در این قسمت از برنامه عوامل جذابیت در زندگی مشترک، جذابیت در ظاهر یا رفتار، راهکارهای افزایش جذابیت در زندگی برای ایجاد یک زندگی پایدار،  چرا در برخی روابط […]

«کام شیرین» امروز شنبه ۷ آبان با موضوع “جذابیت” در روابط زناشویی روانه آنتن می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ در این قسمت از برنامه عوامل جذابیت در زندگی مشترک، جذابیت در ظاهر یا رفتار، راهکارهای افزایش جذابیت در زندگی برای ایجاد یک زندگی پایدار،  چرا در برخی روابط جذابیت کاهش پیدا می کند و … مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند.

در این سلسله‌ برنامه‌ها اهمیت روابط زوجین و آموزش مهارت‌های توسعه فردی و زندگی زناشویی مورد توجه قرار دارد. «حال خوب اتفاقی نیست» با کارشناسی دکتر سیدعلی‌رضا مرتضوی و «شیرینی زندگی» با حضور دکتر هاجر سجاد از جمله بخش‌های این برنامه است.

«کام شیرین» با اجرای ثریا بناکار و کارشناسی دکتر رضا ناظری  کاریست از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی که ازشنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۸:۱۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. بازپخش این برنامه حوالی ۱۵ دقیقه بامداد و ساعت ۱۳:۱۵ روز بعد خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار