رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May

برنامه صبح پارسی فردا با حضور محمدحسین عطایی دولت آبادی روی آنتن می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، عطایی دولت آبادی روز دوشنبه نهم آبان ماه در «صبح پارسی» برنامه صبحگاهی شبکه جام جم حضور می‌یابد. عطایی دولت آبادی دبیر و مسول تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا […]

برنامه صبح پارسی فردا با حضور محمدحسین عطایی دولت آبادی روی آنتن می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، عطایی دولت آبادی روز دوشنبه نهم آبان ماه در «صبح پارسی» برنامه صبحگاهی شبکه جام جم حضور می‌یابد. عطایی دولت آبادی دبیر و مسول تشکیلات اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا است که در صبح پارسی حضور پیدا می‌کند تا با میزبانان برنامه به گفت‌وگو بنشیند و از وضعیت دانشجویان ایرانی در اروپا صحبت کند.

در ادامه برنامه، محمدحسین حیدری،دکترای معماری و طراح ودکوراسیون داخلی در صبح پارسی حاضر می‌شود تا درباره طراحی دکوراسیون داخلی سخن بگوید.

اجرای «صبح پارسی» فردا را محمدامین نبی‌اللهی و آلاء خامه‌یار بر عهده دارند و تهیه کننده این برنامه علیرضا نظارت است.

برنامه صبحگاهی «صبح پارسی» از دوشنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۹ صبح بر روی آنتن شبکه جام جم می رود. این برنامه با محوریت اخلاقی و فرهنگی تنظیم شده و بخش‌هایی مانند نماهنگ‌های خوانندگان معروف با مناظری از طبیعت، معرفی کتاب، ورزش صبحگاهی و گزیده مهمترین اخبار برای مخاطبان در آن پخش می‌شود.

همچنین آیتم «یادته» به معرفی اماکن بسیار قدیمی ایران پرداخته است. گفتنی است؛ این برنامه از استودیو تولید شبکه جام جم بر روی آنتن می رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار