رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

برنامه «ایران امروز» سه شنبه دهم آبان، از گروه دانش و اقتصاد به بررسی بسته ده بندی حمایت فوری از بازار سرمایه و سپرده گذاران می پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادویی ایران، در بسته ۱۰ بندی حمایت فوری از بازار سرمایه مصوباتی از جمله بیمه شدن اصل و سود سهام […]

برنامه «ایران امروز» سه شنبه دهم آبان، از گروه دانش و اقتصاد به بررسی بسته ده بندی حمایت فوری از بازار سرمایه و سپرده گذاران می پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادویی ایران، در بسته ۱۰ بندی حمایت فوری از بازار سرمایه مصوباتی از جمله بیمه شدن اصل و سود سهام مردم در یک سال آینده تا واریز شدن منابع جهت حمایت از سهام شرکت‌های تولیدی بزرگ کشور دیده می‌شود.
مریم بانو فطرتی تیهه کننده برنامه «ایران امروز» سه شنبه ها بیان کرد: با توجه به اهمیت این موضوع در برنامه با حضور دکتر سامانی فرد دبیر کمیته بازار سرمایه اتاق بازرگانی ایران، دکتر حمید رضا جیهانی کارشناس و تحلیل گر بازار سرمایه و دکتر امیر مهدی صبایی مدیر نظارت بر بورس های سازمان بورس پیرامون این موضوع بحث و گفت و گو خواهیم کرد.
گفتنی است «ایران امروز» سه شنبه ها به تهیه کنندگی مریم بانو فطرتی و اجرای احمد طبعی و هماهنگی اکرم خیر خواه ساعت ۱۲:۴۰ از رادیو ایران پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار