رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

رادیو ایران درسالروز ۱۳ آبان ویژه برنامه «یک روز سه روایت» را تقدیم می کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران،حسین معصومی تهیه کننده: ویژه برنامه «یک روز سه روایت» بیان کرد: این برنامه جمعه ۱۳ آبان ساعت ۱۰:۰۰ از گروه جامعه رادیو ایران تولید و پخش می شود. وی ادامه […]

رادیو ایران درسالروز ۱۳ آبان ویژه برنامه «یک روز سه روایت» را تقدیم می کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران،حسین معصومی تهیه کننده: ویژه برنامه «یک روز سه روایت» بیان کرد: این برنامه جمعه ۱۳ آبان ساعت ۱۰:۰۰ از گروه جامعه رادیو ایران تولید و پخش می شود.
وی ادامه داد: برنامه «یک روز سه روایت» از تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ شروع می شود و به ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که روز دانش‌آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ اشاره می کند و به بررسی نقش هر کدام از این وقایع از شروع و امتداد و استحکام انقلاب اسلامی می پردازد.
معصومی افزود: در این برنامه تحلیل گران تاریخ سیاسی کشورمان به ابعاد مختلف این وقایع می پردازند و همچنین بخش هایی از مراسم بزرگداشت روز سیزده آبان که به نام روز استکبار ستیزی نام گرفته است با استقرار گزارشگران رادیو ایران در محل برگزاری مراسم برای شنوندگان منعکس می شود.
این برنامه به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای محمدرضا درویش و گزارشگری عباس سنجری و سمیه رنجکش جمعه ۱۳ آبان ساعت ۱۰:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار