رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

رادیو ایران در آستانه سالروز ولادت با سعادت یازدهمین ستاره آسمان امامت و ولایت برنامه های مختلفی را تقدیم می کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، هشتم ربیع الثانی مصادف است با ولادت با سعادت امام حسن عسگری(ع) به همین مناسبت چهارشنبه ۱۱ آبان برنامه «ایرانشهر» با موضوع خوشحالی و […]

رادیو ایران در آستانه سالروز ولادت با سعادت یازدهمین ستاره آسمان امامت و ولایت برنامه های مختلفی را تقدیم می کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، هشتم ربیع الثانی مصادف است با ولادت با سعادت امام حسن عسگری(ع) به همین مناسبت چهارشنبه ۱۱ آبان برنامه «ایرانشهر» با موضوع خوشحالی و دلایل خوشحال بودن به تهیه کنندگی متین السادات فیروزی و اجرای مهرناز فقیهی و استاد کمال همنشین ساعت ۱۷:۴۵ پخش می شود.
«بهار جان» برنامه دیگری است که با نگاهی به سبک و سیره امام حسن عسگری(ع) چهارشنبه ساعت ۲۳:۰۰ به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای حمیدرضا رضایی پخش می شود.
«کوی نشاط» نیز به مناسبت میلاد فرخنده امام حسن عسگری(ع) با چند بخش جدید و جذاب پنج شنبه ۱۲ آبان، همزمان با سالروز این میلاد فرخنده به تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی ساعت ۹:۰۰ پخش می شود.
و «به افق نور» با توجه به حدیثی از حضرت امام حسن عسگری(ع) به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای حمید رضا رضایی در سالروز میلاد خجسته این امام ساعت ۱۱:۱۵ پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار