رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 18 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ حجت الاسلام فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: در پی اتفاقات اخیر و اقدامات اغتشاش‌گران ما جلسات بسیاری در کمیسیون‌ها و صحن علنی برگزار کرده‌ایم تا به عنوان نمایندگان مردم و کسانی که در صف اول حضور داریم افراد از ما انتظار دارند […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ حجت الاسلام فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: در پی اتفاقات اخیر و اقدامات اغتشاش‌گران ما جلسات بسیاری در کمیسیون‌ها و صحن علنی برگزار کرده‌ایم تا به عنوان نمایندگان مردم و کسانی که در صف اول حضور داریم افراد از ما انتظار دارند تا پیگیر این شرایط باشیم.

مردم از ما می‌خواهند تا تدبیری درباره ناامنی‌های انجام دهیم و شرایط را به حالت اول بازگردانیم؛ به دنبال این مسئله مسئولان با سران قوه نیز جلسات داشته‌اند و موضوعات را به آن‌ها انتقال داده‌اند.

مردم بیش از این تحمل اقدامات خشونت‌آمیز اغتشاش‌گران را ندارند. این اقدامات تنها تصمیم‌های رژیم صهیونیستی و متحدان او برای مقابله با پیشرفت ایران است. پیشرفت ایران در منطقه و تبدیل شدن آن به قدرتی اصلی باعث شده دشمنان اقدامات بیشتری را علیه ایران انجام دهند.

امیدواریم هرچه سریع‌تر برخورد با سران اغتشاشات توسط قوه قضایه به گوش مردم برسد تا خیال آن‌ها آسوده گردد. مطلع شدن از این اقدامات نشان می‌دهد مسئولان بسیار به درخواست‌های مردم اهمیت می‌دهند و آسایش را برای آن‌ها فراهم می‌کنند.

همچنین نیروهای انتظامی و سربازان بسیاری طی این ۴۰ روز به صورت شبانه روز زحمت کشیده‌اند و ما نباید زحمت‌های آنان را نادیده بگیریم. بعضی از این اغتشاش‌گران آموزش دیده‌ هستند و یاد گرفته‌اند چگونه برخورد کنند تا آزادی آن‌ها شکل بگیرد اما ما باید حواس خود را جمع کنیم تا افراد اغتشاش‌گر به سزای اعمال خود برسند.

اکنون متاسفانه فرایند شکل گرفته اعتراض نیست بلکه اغتشاش است و بسیاری از این افراد سعی بر ایجاد ناامنی دارند و مسئولان باید با دقت بسیار با آن‌ها مقابله کنند.

قوه قضایه باید با قاطعیت این وضعیت را جمع کند و آسایش را به مردم بازگرداند؛ ایران کشوری نیست که با این اقدامات اغتشاشی دچار مشکل شود.

گفتنی است؛ «سلام تهران» برنامه‌ای صبحگاهی به تهیه کنندگی مازیار مهاجر سلطانی و علی شعبانی است که هر روز صبح ساعت ۸ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. اطلاعات بیشتر درباره «سلام‌ تهران» و مهمان‌های برنامه هر روز در صفحه اینستاگرامی @Salamtehrantv5 بارگذاری می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار