رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

«کام شیرین» امروز شنبه ۱۴ آبان با موضوع عشق و وابستگی در روابط زوجین روانه آنتن می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در این قسمت از برنامه «کام شیرین» موضوع عشق‌ورزی مورد بررسی قرار می‌گیرد و در آن به سوالاتی مانند آیا باید عاشق شد ؟ از کجا بفهمیم […]

«کام شیرین» امروز شنبه ۱۴ آبان با موضوع عشق و وابستگی در روابط زوجین روانه آنتن می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در این قسمت از برنامه «کام شیرین» موضوع عشق‌ورزی مورد بررسی قرار می‌گیرد و در آن به سوالاتی مانند آیا باید عاشق شد ؟ از کجا بفهمیم عاشق هستیم یا وابسته؟ و … پاسخ داده می‌شود.

در این سلسله‌ برنامه‌ها اهمیت روابط زوجین و آموزش مهارت‌های توسعه فردی و زندگی زناشویی مورد توجه قرار دارد. «حال خوب اتفاقی نیست» با کارشناسی دکتر سیدعلی‌رضا مرتضوی و «شیرینی زندگی» با حضور دکتر هاجر سجاد از جمله بخش‌های این برنامه است.

«کام شیرین» با اجرای ثریا بناکار و کارشناسی دکتر رضا ناظری  کاریست از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی که ازشنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۱۸:۱۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. بازپخش این برنامه حوالی ۱۵ دقیقه بامداد و ساعت ۱۳:۱۵ روز بعد خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار