رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May

میثم معافی خواننده جوان کشورمان در گفتگو به «صباهنگ» به معرفی ترانه هایش پرداخت. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «صباهنگ» برنامه موسیقی محور رادیو صبا است که با پخش ترانه های درخواستی، فضای شادی را برای مخاطبان این شبکه ایجاد می کند. این برنامه در کنار سرگرمی به اطلاع […]

میثم معافی خواننده جوان کشورمان در گفتگو به «صباهنگ» به معرفی ترانه هایش پرداخت.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «صباهنگ» برنامه موسیقی محور رادیو صبا است که با پخش ترانه های درخواستی، فضای شادی را برای مخاطبان این شبکه ایجاد می کند. این برنامه در کنار سرگرمی به اطلاع رسانی در حوزه موسیقی می پردازد و آخرین اخبار و حواشی موسیقی را به اطلاع مخاطبان می رساند
روز سه شنبه ۱۷ آبان این برنامه در بخش مهمان ویژه میزبان «میثم معافی» خواننده جوان کشورمان بود. میثم معافی متولد ۲۵ تیر ۱۳۵۹ در تهران، خواننده است . فارغ التحصیل لیسانس موسیقی و فوق لیسانس آموزش و بهسازی منابع انسانی و دانش آموخته کنسرواتوار مسکو می باشد
بجز خوانندگی نوازنده تارنیزهست.
معافی در گفتگو با «صباهنگ» دربار وردش به عرصه موسیقی این گونه توضیح داد، به واسطه پدرم در فضای موسیقی رشد کردم و از ۱۵ سالگی به صورت حرفه ای وارد این عرصه شدم و با نواحتن تار موسیقی را شروع کردم.
معافی درباره نقش پدرش در موفقیت او در خوانندگی بیان کرد: نمی توان گفت حضور پدرم در این حرفه بی تاثیر بوده ، ولی به این موضوع اعتقاد دارم که هر کس در هر جای دنیا با علاقه تلاش کند به موفقیت می رسد در خوانندگی و موسیقی نیز به این صورت است هر جا همراه با عشق و علاقه تلاش کنید حتما موفقیتی بدست می آورید.
مجری برنامه از خواننده جوان کشورمان پرسید «دوست دارید در موسیقی به چه چیزی دست پیدا کنید؟» و در پاسخ شنید، محبوبیت بیشتر، به دنبال شهرت نیستم چون گاهی شهرت همراه با محبوبیت نیست الان بسیار از سلبریتی هایی هستند که در تمام دنیا شهرت دارند ولی محبوبیت ندارند.
معافی در این گفتگو به معرفی برخی از ترانه های خود پرداخت و درباره ترانه «جشن پیروزی» گفت: این قطعه را با جان و دل برای ادای دین به کشورم خواندم و از صمیم قلب با آرزوی موفقیت برای تیم ملی کشورم در بازی های جام جهانی ۲۰۲۲ تقدیم هموطنانم می کنم.
«صباهنگ» برنامه ای موسیقی محور است که شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ به تهیه کنندگی رضا عزتی و اجرای فریبا باقری و هماهنگی پویا رضایی روی آنتن شبکه رادیویی صبا می رود.
علاقه مندان می توانند این گفتگو را در بخش «گفتم گفت » در سایت رادیو صبا بشنوید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار