رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 22 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

مجله صبحگاهی «صبح صبا» با رویکرد فرهنگ سازی برای زندگی ماشینی بهتر راهی آنتن می شود به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ زندگی امروز ما ماشینی شده و همین امر تنبلی افراد را به دنبال داشته است. بدن انسان بر خلاف ماشین یا هر وسیله دیگر که بر اثرکار و فعالیت […]

مجله صبحگاهی «صبح صبا» با رویکرد فرهنگ سازی برای زندگی ماشینی بهتر راهی آنتن می شود

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ زندگی امروز ما ماشینی شده و همین امر تنبلی افراد را به دنبال داشته است. بدن انسان بر خلاف ماشین یا هر وسیله دیگر که بر اثرکار و فعالیت مستهلک می‌گردد، با کار جان گرفته و توانایی بیش تری کسب می نماید. در زمان های گذشته، حرکت و تمرین های بدنی بخشی از کار روزانه فرد به شمار می رفت اما امروزه بر اثر پیش رفت تکنولوژی و ماشین باید بیش تر از گذشته در جستجوی حرکت بود و هر فرد بایستی آن را در برنامه روزانه خود بگنجاند.

تغییر سبک زندگی نیاز به فرهنگ سازی دارد و رسانه نقشی پررنگ در فرهنگ سازی یک جامعه دارد، رادیو صبا روز یکشنبه ۲۹ آبان در برنامه زنده «صبح صبا» با هدف فرهنگ سازی درجهت حفظ تحرک روزانه در زندگی ماشینی با عنوان موضوعی«دوکیلومتر کمتر، دو قدم بیشتر» همراه مخاطبان می شود.

این برنامه در بخش های مختلف در فضایی شاد به این موضوع می پردازد وبا تعامل با مخاطبان از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ و تلفن برنامه ۲۲۶۵۳۰۴۳ به این موضوع می پردازد.

«صبح صبا» هر روز با هدف اطلاع رسانی در قالب مجله رادیویی به تهیه کنندگی امیر اکبری و اجرای مهبد قناعت پیشه و مریم خادم پور از ساعت ۶:۳۰ صبح تقدیم مخاطبان می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار