رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

دومین وبینار توجیهی، آموزشی آشنایی با عملکرد سامانه آموزشگاه های آزاد سینمایی برگزار شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی وسمعی بصری، دومین وبینار توجیهی، آموزشی آشنایی با عملکرد سامانه آموزشگاه های آزاد سینمایی با حضور معاونان، روسای ادارات و کارشناسان سینمایی استان‌ها، روز گذشته (۱۳ آذرماه) به […]

دومین وبینار توجیهی، آموزشی آشنایی با عملکرد سامانه آموزشگاه های آزاد سینمایی برگزار شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی وسمعی بصری، دومین وبینار توجیهی، آموزشی آشنایی با عملکرد سامانه آموزشگاه های آزاد سینمایی با حضور معاونان، روسای ادارات و کارشناسان سینمایی استان‌ها، روز گذشته (۱۳ آذرماه) به صورت مجازی برگزار شد .

در ابتدای جلسه مهسا اصانلو، رئیس گروه آموزش دفتر مطالعات و دانش سینمایی، ضمن خوش‌آمدگویی به حاضران در جلسه مواردی را در خصوص مشکلات موجود در پرونده‌های استان‌ها مطرح، و از دست اندرکاران ادارات کل استان‌ها درخواست کرد که در جهت رفع مشکلات موجود کوشا باشند.

در ادامه مهدی دارابی کارشناس امور مجوزهای دفتر مطالعات، به شرح کامل مشکلات موجود پرداخت و راهکارهای لازم را ارائه کرد‌ سپس به سوالات کارشناسان در خصوص موضوعات مطروح شده پاسخ داد.

در ادامه مهندس نیرومند، مدیر فنی سامانه آموزشگاه‌های آزاد سینمایی، ضمن تشریح سامانه و قابلیت‌های پیش‌بینی شده برای استفاده از آن، تمامی مراحل کار با این سامانه، از جمله نحوه ورود از طریق درگاه دولت من، فرآیندهای صدور مجوز، تمدید مجوز، تعریف دوره، ثبت نام مدرسان برای دریافت شناسه صلاحیت تدریس، صدور گواهینامه پایان دوره برای فارغ التحصیلان و غیره را به حاضران در جلسه، آموزش دادند.

همچنین تعدادی از حاضران در وبینار با بیان مشکلات سامانه، به طرح سوالات خود در این خصوص پرداختند.

در انتهای جلسه نیز، مدیران و کارشناسان مربوطه ضمن پاسخگویی به سوالات و مشکلات موجود، از دست اندرکاران استان‌ها درخواست کردند که برای بهبود و ارتقای سامانه، ضمن همکاری با دفتر مطالعات، پیشنهادهای خود را ارئه کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار