رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

تاد فیلیپس اولین تصویر قسمت دوم «جوکر» را منتشر کرد. به نقل از ورایتی، تاد فیلیپس اولین تصویر از فیلم «جوکر: Folie à Deux» را منتشر کرد که تصویری از روز اول کاری این فیلم پرسروصدا در بعدازظهر شنبه ۱۰ دسامبر است. تاد فیلیپس در توضیح این عکس در اینستاگرامش نوشت: پسر ما در روز اول #جوکر. این فیلمساز تصویری […]

تاد فیلیپس اولین تصویر قسمت دوم «جوکر» را منتشر کرد.

به نقل از ورایتی، تاد فیلیپس اولین تصویر از فیلم «جوکر: Folie à Deux» را منتشر کرد که تصویری از روز اول کاری این فیلم پرسروصدا در بعدازظهر شنبه ۱۰ دسامبر است.

تاد فیلیپس در توضیح این عکس در اینستاگرامش نوشت: پسر ما در روز اول #جوکر.

این فیلمساز تصویری از واکین فینیکس را در نقش آرتور فلک به اشتراک گذاشت. آرتور فلکِ مجرم در محل نگهداری محکومان با چشمانی با حالت مردگان دراز کشیده و در حال اصلاح کردن است چیزی که به نظر می رسد در این مرکز یک روتین باشد. به نظر می‌رسد فینیکس نیز فیزیک بدنی خود را که برای بازی در نقش فلک در فیلم اصلی ۲۰۱۹ برگزیده است همچنان حفظ کرده است.

از انتشار جزییات داستان این فیلم شدت محافظت می شود. دنباله «جوکر» با حضور دلقکِ قاتل در تیمارستان آرکام آغاز می شود.

فینیکس که برای بازی در نسخه اصلی این فیلم، برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد، برای دنباله این فیلم در کنار لیدی گاگا حضور پیدا خواهد کرد. طبق گزارش‌ها لیدی گاگا نیز نقشی را به عنوان برداشتی از هارلی کویین، شخصیت شرور DC Comics بازی می کند.

کمپانی وارنر قرار است قسمت دوم «جوکر» را روز ۹ اکتبر ۲۰۲۴ عرضه کند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار