رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

رئیس دانشگاه صداوسیما در احکامی جداگانه رئیس «مرکز رشد و نوآوری هنر و رسانه» و معاون این مرکز را منصوب کرد. به نقل از روابط عمومی دانشگاه صدا و سیما؛ شهاب اسفندیاری، رئیس دانشگاه، در حکمی حسین خواجه جعفری را به عنوان رئیس «مرکز رشد و نوآوری هنر و رسانه» منصوب کرد. خواجه جعفری دارای مدرک دکتری مدیریت […]

رئیس دانشگاه صداوسیما در احکامی جداگانه رئیس «مرکز رشد و نوآوری هنر و رسانه» و معاون این مرکز را منصوب کرد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه صدا و سیما؛ شهاب اسفندیاری، رئیس دانشگاه، در حکمی حسین خواجه جعفری را به عنوان رئیس «مرکز رشد و نوآوری هنر و رسانه» منصوب کرد.

خواجه جعفری دارای مدرک دکتری مدیریت رسانه از دانشگاه تهران است. وی در کارنامه مدیریتی خود سابقه مدیریت فنی دفتر صدا و سیمای بغداد – عراق ، مدیریت سیستم‌های چند رسانه‌ای اداره کل پشتیبانی فنی صدا و سیما، مدیر کل فنی معاونت سیاسی و مدیر اداره ارتباط با اتحادیه‌ها و مجامع رسانه‌ای مرکز بین‌الملل را دارد.

همچنین شهاب اسفندیاری، مهندس علی ستاری را در حکمی جداگانه به سمت معاون «مرکز رشد و نوآوری هنر و رسانه» دانشگاه منصوب کرد.

علی ستاری، دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت فناوری اطلاعات است. ایشان در کارنامه خود سابقه مدیر بخش آموزش‌های مجازی دانشگاه صداوسیما، مدیر واحد نوآوری، کارآفرینی و آموزش‌های آزاد و معاون مرکز رشد هنر و فناوری‌های رسانه‌ای وابسته به دانشگاه صداوسیما را دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار