رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 7 خبر


  • یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۴ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 12 May

مستند اجتماعی «هیچ‌کس منتظرت نیست» به کارگردانی محسن اسلام‌زاده از ۲۸ آذرماه در شهر مشهد روی پرده سینما می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پروژه، مستند سینمایی «هیچ‌کس منتظرت نیست»، محصول مرکز مستند سوره، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محسن اسلام‌زاده از روز دوشنبه ۲۸ آذرماه اکران خود را از شهر مشهد […]

مستند اجتماعی «هیچ‌کس منتظرت نیست» به کارگردانی محسن اسلام‌زاده از ۲۸ آذرماه در شهر مشهد روی پرده سینما می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پروژه، مستند سینمایی «هیچ‌کس منتظرت نیست»، محصول مرکز مستند سوره، به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محسن اسلام‌زاده از روز دوشنبه ۲۸ آذرماه اکران خود را از شهر مشهد آغاز می‌کند.

افتتاحیه «هیچ‌کس منتظرت نیست» که اکران‌های منطقه‌ای و رویدادمحور در قالب پخش «رویش» برای آن در نظر گرفته شده است، روز دوشنبه ۲۸ آذرماه ساعت ۱۷:۳۰ با حضور عوامل مستند در‌ پردیس هویزه مشهد رقم خواهد خورد و پس از آن این مستند به مدت یک هفته در ۲ سانس ۱۶ و ۲۰ در این پردیس سینمایی نمایش داده می‌شود.

مستند اجتماعی «هیچکس منتظرت نیست» علاوه بر پرداختن به مصائب زنان آسیب‌دیده، چالش‌های حاشیه نشینی و خیابان زیستی را در نسبت با سوژه اصلی خود تعریف می‌کند.

این اثر حول شخصیت سپیده علیزاده و یکی از مددجویان سابقش به نام منا است و در کنار موضوع اصلی و پرداختن به شخصیت این دو، به قصه‌هایی از زنان کارتن‌خواب و ترک‌کرده‌های اعتیاد و معرفی الگوهای درست در توانبخشی این افراد می‌پردازد.

پخش «هیچکس منتظرت نیست» توسط دفتر پخش «رویش» موسسه بهمن‌سبز انجام می‌شود.

عوامل این مستند سینمایی عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: محسن اسلام‌زاده، فیلمبردار: علی محمد خانیکی، تدوین: سلمه اربابون، طراحی و ترکیب صدا: محمدحسین ابراهیمی، آهنگساز: افشین عزیزی، صدابردار: حمیدرضا مجیدی، اصلاح رنگ و نور: یحیی محمدعلیی، تحقیق: محسن فتاحی، دستیار کارگردان: محمدامین صدیقی‌مقدم، مشاور هنری کارگردان: علیرضا عطاریانی، مترجم: نوید خدایی، تدارکات: ابوالفضل محمدپور، سرپرست پخش رویش: سیدمحمد نیاکی، تبلیغات: ملیکا راد، روابط‌ عمومی: سپیده شریعت‌رضوی، مجری طرح: مرکز فرهنگی میثاق و محصول مرکز مستند سوره.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار