رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه «مثبت کام شیرین» امروز یکشنبه ۲۷ آذر موضوع «معنای زندگی مشترک» را با پرسش و پاسخ‌هایی بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، این قسمت از برنامه در ادامه بحث روز قبل با طرح پرسش‌ها و نظرات مخاطبان و حضور کارشناس برنامه معنای زندگی مشترک […]

برنامه «مثبت کام شیرین» امروز یکشنبه ۲۷ آذر موضوع «معنای زندگی مشترک» را با پرسش و پاسخ‌هایی بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، این قسمت از برنامه در ادامه بحث روز قبل با طرح پرسش‌ها و نظرات مخاطبان و حضور کارشناس برنامه معنای زندگی مشترک را واکاوی می‌کند. در نظر گرفتن اهداف مشترک در زندگی، شناخت استعدادها و علاقمندی‌های همسر، جدا کردن موضوعات کاری از زندگی و … از جمله سرفصل‌های این قسمت از برنامه است.

فصل جدید «کام شیرین» شنبه و دوشنبه با حضور کارشناس برنامه دکتر رضا ناظری و مهمانان حاضر در استودیو به بررسی موضوعات پیرامون روابط زوجین و آموزش مهارت‌های توسعه فردی و زندگی زناشویی می‌پردازد و یکشنبه و سه‌شنبه نیز با نام « مثبت کام شیرین» ضمن تکمیل بحث روز پیش به پیامک‌های مردمی پاسخ داده و با یکی از مخاطبین به صورت تلفنی گفت‌وگو می‌کند.

برنامه «کام شیرین» کاریست از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی که از شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. بازپخش این برنامه روز بعد ساعت ۱۳:۳۰ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار