رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

همزمان با فرا رسیدن شب یلدا، ویژه برنامه «باشگاه امید» از شبکه امید پخش می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ شبکه امید ویژه برنامه «باشگاه امید» را با محوریت مرور خاطرات شیرین پدربزرگ ها و مادربزرگ ها از گذشته و روایت پردازی و قصه گویی با حضور مهمانان […]

همزمان با فرا رسیدن شب یلدا، ویژه برنامه «باشگاه امید» از شبکه امید پخش می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ شبکه امید ویژه برنامه «باشگاه امید» را با محوریت مرور خاطرات شیرین پدربزرگ ها و مادربزرگ ها از گذشته و روایت پردازی و قصه گویی با حضور مهمانان ویژه و بخش های متنوع و متناسب با شب چله بلندترین شب سال و یلدای ایرانیان را پخش خواهد کرد.
این برنامه بر مبنای پویش سراسری ویژه شب یلدا با نام «قصه ما» آثار ارسالی نوجوانان به این پویش که در سه محور خاطرات اولین حقوق پدربزرگ،آشنایی و ازدواج پدربزرگ و مادربزرگ با هم، سوم خرداد ۱۳۶۱(آزادسازی خرمشهر) گردآوری شده، پخش خواهد کرد.

ویژه برنامه «باشگاه امید» در قالب ترکیبی به تهیه کنندگی علیرضا صادقی و اجرای مشترک حامد مدرس، حسام نام آور و مریم قاسمی به صورت زنده، سه شنبه و چهارشنبه(۲۹ و  ۳۰ آذرماه) ساعت ۱۹ از شبکه امید پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار