رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
در تعامل تلویزیون و تلوبیون؛

«قصه ما» مخاطبان در شب یلدا شنیدنی می شود

پویش یلدای «قصه ما» یک رویدادی تلویزیونی است که علاقه مندان می توانند خاطرات و قصه های بزرگانِ خانواده، خویشاوندان، پدرها، مادرها، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها را در قالب قطعات کوتاه ویدئویی از طریق سایت تلوبیون ارسال کنند. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این پویش با هدف تعامل […]

پویش یلدای «قصه ما» یک رویدادی تلویزیونی است که علاقه مندان می توانند خاطرات و قصه های بزرگانِ خانواده، خویشاوندان، پدرها، مادرها، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها را در قالب قطعات کوتاه ویدئویی از طریق سایت تلوبیون ارسال کنند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ این پویش با هدف تعامل حداکثری با مخاطبان و زمینه سازی برای ایجاد فضای گرم و شاد در شب یلدا تا ۳۰ آذرماه برگزار می شود.

از جمله سیاست های پویش شب یلدا می توان به برجسته سازی یلدا به عنوان عنصر هویت بخش ملی با تاکید بر دیدن شدن همه اقوام و اقلیت های دینی، ترویج فرهنگ کتابخوانی گروهی در میهمانی ها با تأکید بر کتب ادبی و اشعار، بازنمایی شادی و شعف در خانواده ها، بازنمایی دورهمی و میهمانی کم هزینه با بازی ها و سرگرمی های خانگی و فعالیت های فرهنگی اشاره کرد.

محورهای موضوعی پویش «قصه ما» شامل شیرین ترین خاطره از پدربزرگ، مادربزرگ ها (نمایش پیوند نسلی)، خاطرۀ بهترین سفر (بازنمایی تنوع فرهنگ و جغرافیای ایران اسلامی)، بهترین و شیرین ترین خاطره از مدرسه،  ویدیوهای حافظ خوانی است که همه افراد می توانند در این پویش شرکت کنند.

پخش ویدئوهای برتر دریافتی و تبدیل آنها به آثار جذاب و با محتوای آئین ایرانی، از دیگر اقدامات رسانه ای با موضوع شب یلدا در شبکه های سیما خواهد بود .

آثار ارسالی منتخب هر شب و در ویژه برنامه شب یلدا از شبکه های سیما پخش و به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی اهدا می شود.

شیوه نامه ارسال ویدیو برای شرکت در پویش از طریق صفحه تعاملی اختصاصی پویش «قصه ما» در سایت تلوبیون خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار