رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

ارتباط موثر در روابط زوجین عنوان موضوع امروز برنامه «کام شیرین» است که دوشنبه ۵ دی ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ در این قسمت از برنامه «کام شیرین» کارشناس برنامه با تبیین سرفصل‌هایی مانند تعریف ارتباط موثر ، ارزش‌گذاری و […]

ارتباط موثر در روابط زوجین عنوان موضوع امروز برنامه «کام شیرین» است که دوشنبه ۵ دی ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ در این قسمت از برنامه «کام شیرین» کارشناس برنامه با تبیین سرفصل‌هایی مانند تعریف ارتباط موثر ، ارزش‌گذاری و قضاوت نکردن در روابط، پیش‌نیازهای یک ارتباط اصیل و … بحث امروز برنامه را مورد بررسی قرار می‌دهد.
فصل جدید «کام شیرین» شنبه و دوشنبه با حضور کارشناس برنامه دکتر رضا ناظری و مهمانان حاضر در استودیو به بررسی موضوعات پیرامون روابط زوجین و آموزش مهارت‌های توسعه فردی و زندگی زناشویی می‌پردازد و یکشنبه و سه‌شنبه نیز با نام « مثبت کام شیرین» ضمن تکمیل بحث روز پیش به پیامک‌های مردمی پاسخ داده و با یکی از مخاطبین به صورت تلفنی گفت‌وگو می‌کند.
این برنامه کاریست از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی که از شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. بازپخش این برنامه روز بعد ساعت ۱۳:۳۰ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار