رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی برنامه‌های جام ۲۰۲۲ از شبکه ۳ با ۳۸.۲ درصد و جام ۲۲ از شبکه ورزش با ۱۰.۸ درصد، پربیننده‌ترین ویژه برنامه‌های فوتبالی بوده‌اند. به نقل از معاونت سیما، طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی، ۸۹.۷ درصد فوتبال دوستان از طریق تلویزیون پیگیر مسابقات جام‌جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر بوده‌اند. همچنین ۸۲.۱ درصد […]

طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی برنامه‌های جام ۲۰۲۲ از شبکه ۳ با ۳۸.۲ درصد و جام ۲۲ از شبکه ورزش با ۱۰.۸ درصد، پربیننده‌ترین ویژه برنامه‌های فوتبالی بوده‌اند.

به نقل از معاونت سیما، طبق نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی، ۸۹.۷ درصد فوتبال دوستان از طریق تلویزیون پیگیر مسابقات جام‌جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر بوده‌اند.

همچنین ۸۲.۱ درصد عملکرد صداوسیما را در زمینه کیفیت تصویر، ۸۱.۸ درصد در زمینه کیفیت صدا و ۶۹.۵ درصد در زمینه تسلط گزارشگران در حد زیاد، موفق دانسته‌اند و به طور کلی ۷۱ درصد از پخش مسابقات از صداوسیما در حد زیاد، راضی بوده‌اند.

بنا به همین گزارش برنامه‌های جام ۲۰۲۲ از شبکه ۳ با ۳۸.۲ درصد و جام ۲۲ از شبکه ورزش با ۱۰.۸ درصد، پربیننده‌ترین ویژه برنامه‌های فوتبالی بوده‌اند. نکته حائز اهمیت اینکه ۳۰.۵ درصد نیز از تلوبیون برای دیدن مسابقات فوتبال و بازپخش آن استفاده کرده‌اند.

ویژه برنامه جام ۲۰۲۲ از جمعه ۲۷ آبان با اجرای محمدرضا احمدی و محمد حسین میثاقی روی آنتن می رود.

دیدار ایران و آمریکا با ۷۷.۸ درصد بیننده، پربیننده ترین بازی و بازی با ولز و انگلیس به ترتیب با ۶۷.۸ درصد و ۶۴.۵ درصد در رده‌های بعدی میزان بینندگان بازی تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بوده اند. جالب اینکه پربیننده‌ترین بازی ایران در جام‌جهانی پیشین، دیدار با پرتغال بود که ۷۳.۷ بیننده داشت و دیدارهای ایران با اسپانیا و مراکش به ترتیب ۷۰.۸ و ۶۹.۸ بیننده داشته است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار