رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

روایت دوازدهم «همسایه‌های خوب»، از پزشکی می‌گوید که حدود هشت سال است به صورت رایگان در شهرستان چابهار طبابت می‌کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، «مرتضی صالحی» سوژه دوازدهمین قسمت مجموعه مستند «همسایه‌های خوب» به تهیه‌کنندگی مهدی شامحمدی و کارگردانی مهدی بخشی‌مقدم‌ست که امشب ۱۸ دی ماه ساعت ۱۹ […]

روایت دوازدهم «همسایه‌های خوب»، از پزشکی می‌گوید که حدود هشت سال است به صورت رایگان در شهرستان چابهار طبابت می‌کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، «مرتضی صالحی» سوژه دوازدهمین قسمت مجموعه مستند «همسایه‌های خوب» به تهیه‌کنندگی مهدی شامحمدی و کارگردانی مهدی بخشی‌مقدم‌ست که امشب ۱۸ دی ماه ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه افق سیما می‌رود.

این قسمت از این مجموعه مستند که محصول مرکز مستند سوره است، روایت زندگی دکتر مرتضی صالحی‌ست که اهل شهرستان نور استان مازندران‌ است اما حدود هشت سال می‌شود در شهرستان چابهار استان سیستان و بلوچستان طبابت می‌کند.

وی ابتدا برای گذراندن دوران سربازی راهی چابهار می‌شود اما پس از دوران خدمت به‌دلیل کمبود پزشک در منطقه و تعلق خاطری که به مردم آنجا پیدا کرده بود، در چابهار می‌ماند. وی در حال حاضر در کنار ویزیت رایگان اهالی روستاها و کپرنشینان حاشیه چابهار برای رفع نیازهای بهداشتی و عمرانی آنجا نیز تلاش می‌کند.

مجموع مستند «همسایه‌های خوب» شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹ روی آنتن شبکه افق سیما می‌رود و بازپخش آن روز بعد ساعت ۱۳ است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار