رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

مهدی آذرپندار با اشاره به برگزاری سه جشنواره منطقه‌ای تا پایان سال جاری، به محور فعالیت‌های انجمن سینمای جوانان ایران اشاره کرد. به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از مهر، مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران درحاشیه برگزاری اختتامیه سومین اردوی فیلم‌سازی «ایده تا تولید» که به […]

مهدی آذرپندار با اشاره به برگزاری سه جشنواره منطقه‌ای تا پایان سال جاری، به محور فعالیت‌های انجمن سینمای جوانان ایران اشاره کرد.

به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از مهر، مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران درحاشیه برگزاری اختتامیه سومین اردوی فیلم‌سازی «ایده تا تولید» که به میزبانی انجمن سینمای جوانان اردبیل از تاریخ ۹ تا ۱۷ دی‌ماه برگزار شد، درباه فعالیت‌های پیش‌روی انجمن سینمای جوانان ایران توضیح داد: شصت‌وپنجمین، شصت‌وششمین و شصت‌وهفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان ایران به ترتیب به میزبانی استان‌های یزد، بوشهر و یاسوج برگزار می‌شود تا با توزیع و تولید آثار شایسته هنری در حوزه‌های مختلف و مناطق مختلف جغرافیایی کشور، روبه‌رو شویم.

وی خاطرنشان کرد: انجمن سینمای جوان ایران فرآیند آموزشی و تولیدی خود را ادامه می‌دهد و بر اساس برنامه ریزی‌ها مصمم است تا ۷۰ درصد بودجه انجمن را به استان‌ها اختصاص دهد.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران ضمن اشاره به فعال شدن شوراهای تولید در استان‌های مختلف کشور، بیان کرد: در بسیاری از استان‌ها شوراهای تولید فعالیت خود را آغاز کردند و در سایر استان‌ها نیز تا آخر دی‌ماه شاهد فعالیت این شوراها هستیم.

آذرپندار ادامه داد: در کنار کارگاه‌های آموزشی، اردوهای فیلم‌سازی «ایده تا تولید» را در دو استان دیگر برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا شاهد برگزاری پنج اردوی فیلم‌سازی در سال ۱۴۰۱ باشیم.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران عنوان کرد: بعد از برگزاری موفق این اردو در بوشهر، همدان و اردبیل، در ادامه مشهد و کاشان نیز تا آخر سال میزبان این رویداد خواهند بود تا هر یک از این استان‌ها با همراهی فیلم‌سازان پنج استان دیگر به صورت منطقه‌ای تولید آثار خود را انجام دهند.

آذرپندار در پایان گفت: با توجه به برگزاری چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر ما در بهمن‌ماه رویدادهای خود را متمرکز بر این جشنواره می‌کنیم تا عرضه فیلم کوتاه را در قالب این رویداد و جشنواره شاهد باشیم.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار