رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

اولین قسمت از مجموعه تلویزیونی”شهباز” به کارگردانی حمیدرضا لوافی و تهیه کنندگی امیرحسین آشتیانی پور و مهدی علی نقی پور از شنبه ۸ بهمن ماه ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما تماشایی می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، این سریال به نویسندگی مینا خدیوی در ژانر پلیسی […]

اولین قسمت از مجموعه تلویزیونی”شهباز” به کارگردانی

حمیدرضا لوافی و تهیه کنندگی امیرحسین آشتیانی پور و مهدی علی نقی پور از شنبه ۸ بهمن ماه ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما تماشایی می شود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، این سریال به نویسندگی مینا خدیوی در ژانر پلیسی معمایی با موضوع فضای مجازی و پلیس سایبری در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه ای تهیه و تولید شده است.
این مجموعه تلویزیونی درباره یک گروه سایبری است که به دنبال هکری بین المللی هستند. پلیس سایبری با اشراف به این فضا با مجرمین برخورد می کند و به داستان مردمی هم که از آنها سوء استفاده شده و مورد طعمه افراد خلافکار قرار گرفته اند، می پردازد.
شهباز، روایت زندگی دختری به نام نجوا دانشجوی نخبه در حوزه برنامه نویسی رایانه است. او به دلیل کنجکاوی و دانش فوق العاده خود ارتباطات گسترده ای در فضای وب پیدا کرده و معتقد است مرگ دوست صمیمی اش که به تازگی در یک سانحه از دنیا رفته، تصادف نبوده و ارتباط مستقیمی با یک شبکه مخفی خرابکارانه اینترنتی، به نام ارغوان دارد. نجوا به دنبال پیدا کردن مدارکی علیه شبکه ارغوان در فضای دارک وب شروع به برقراری ارتباط می کند.
 از سوی دیگر گروهی از نیروهای امنیت سایبری با رهبری مامور زبده ای به نام حسام در ماموریتی به اسم شهباز، سالها است به دنبال کشف هویت گرداننده اصلی شبکه ارغوان هستند…
در مجموعه تلویزیونی “شهباز” هنرمندانی نظیر: آرش مجیدی، علیرضا آرا، رضا داودنژاد، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، فاطیما بهارمست، غزال نظر، سیروس همتی، پاوان افسر، مهسا باقری، مریم سرمدی، رحمان باقریان، سیامک اشعریون، ابتسام بغلانی، فیلیپ ساپرکین، یوفی تیان و…  نقش آفرینی می کنند.
بنابر این گزارش، تصویربرداری سریال شهباز از بهمن سال گذشته شروع و اوایل آذرماه به اتمام رسید. این سریال به دلیل محتوای سابیری از جلوه های ویژه رایانه ای زیادی برخوردار است. همچنین حبیب خزائی فر ساخت موسیقی متن این سریال را برعهده دارد.
سایر عوامل سریال عبارتند از: مدیر تولید: مقصود میرهاشمی، مدیر تصویربرداری: فردین ناصری، طراح صحنه و لباس: مجید علی اسلام، مدیر صدابرداری: روح الله جعفربگلو، مدیربرنامه ریزی: مهدی آقایی، طراح چهره پردازی: جلال امیری مرند، تدوین: رضا کردبچه، آهنگساز: حبیب خزائی فر، طراح جلوه های ویژه رایانه ای: کامیار شفیع پور، صداگذار: عرفان ابراهیمی، دستیار یک کارگردان: بهنام جعفرپور، عکاس: پیام نصیری خرم.
مجموعه تلویزیونی شهباز از ۸ بهمن ماه هر شب ساعت ۲۳ از شبکه پنج  تقدیم نگاه مخاطبان می شود و تکرار آن ساعت ۱۱ و ۱۹ تماشایی خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار