رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

برنامه فرهنگی «به توان هفت» سکانس های از فیلم کلاس هنرپیشگی را تقدیم مخاطبان رادیو صبا می کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه فرهنگی «به توان هفت» که با محوریت روایت داستان های عامیانه همراه سکانس هایی از فیلم های جذاب تقدیم مخاطبان می شود. این برنامه روز […]

برنامه فرهنگی «به توان هفت» سکانس های از فیلم کلاس هنرپیشگی را تقدیم مخاطبان رادیو صبا می کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه فرهنگی «به توان هفت» که با محوریت روایت داستان های عامیانه همراه سکانس هایی از فیلم های جذاب تقدیم مخاطبان می شود. این برنامه روز سه شنبه چهارم بهمن با موضوع بهترین بازیگر سکانس هایی از فیلم «کلاس هنرپیشگی» را تقدیم مخاطبان می کند.

فیلم کلاس هنرپیشگی در سال ۱۳۹۰ ساخته شده است. این فیلم در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد. داستان این فیلم درباره خانواده ای است که گران شدن سکه و ارث و میراث، تبدیل به مهمترین دغدغه زندگی شان شده است و صمیمیت و احترام به یکدیگر را از خاطر برده اند. از طرف دیگر «کلاس هنرپیشگی» داستان یک عشق مثلثی را روایت می کند که یک ضلع این مثلث پسری عاشق پیشه اما بی پول و ضلع دیگرش مردی ثروتمند که هر دو خواهان رسیدن به عشق مشترکشان هستند…

به توان هفت در کنار پخش فیلم بخش هایی از کتاب های جذاب را به روایت امیرحسین مدرس تقدیم شنوندگان می کند، این برنامه روز سه شنبه بخش هایی از کتاب چرتوپیا به نویسندگی آیدین سیار سریع را تقدیم مخاطبان می کند.
سیار سریع در این طنز فرهنگی- اجتماعی با هنرمندی از مفاهیم فلسفی وامگیری کرده و شوخی‌های نمک‌داری باآنها کرده‌است. «چرتوپیا، تاریخ زوال یک اتوپیا» در حقیقت کنایه‌ای طنزآمیز به چگونگی زوال جامعه‌ای است که در سر رویای تاسیس مدینه فاضله می‌پروراند ولی در عمل هر روز از آن دورتر و دورتر می‌شود.

«به توان هفت» از شنبه تا چهارشنبه ساعت۱۲:۳۰ به تهیه کنندگی مژگان فرزین و اجرا امیرحسین مدرس تقدیم مخاطبان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار