رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم سینمایی «علف‌زار» به کارگردانی کاظم دانشی در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود. به نقل از فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «علف‌زار» به نویسندگی و کارگردانی کاظم دانشی و تهیه‌کنندگی بهرام رادان یکشنبه (نهم بهمن) ساعت ۱۸ در پانصد و شصت و نهمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای ارسباران اکران […]

فیلم سینمایی «علف‌زار» به کارگردانی کاظم دانشی در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.

به نقل از فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «علف‌زار» به نویسندگی و کارگردانی کاظم دانشی و تهیه‌کنندگی بهرام رادان یکشنبه (نهم بهمن) ساعت ۱۸ در پانصد و شصت و نهمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور نویسنده و کارگردان فیلم، آنتونیا شرکا منتقد و کورش جاهد کارشناس سینما و جمعی دیگر از عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه داستان «علف‌زار» آمده است: «بعضی رازها بهتره فاش بشن، برخی هرگز… باید دفن بشن یه جایی دور از دسترس، برای همیشه.»

پژمان جمشیدی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، ترلان پروانه، مهدی زمین پرداز، یسنا میرطهماسب، عرفان ناصری، مائده طهماسبی، رویا جاویدنیا، متین حیدری، الهه اذکاری، ستایش رجایی‌نیا و صدف اسپهبدی از جمله بازیگران فیلم «علف‌زار» هستند.

این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ است که در بخش سودای سیمرغ چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در چندین رشته نامزد و در نهایت برنده چهار جایزه بهترین صداگذاری، بهترین تدوین، بهترین نقش مکمل زن و بهترین فیلمنامه شد.

علاقمندان برای حضور در پانصد و شصت و نهمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند. همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار