رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ فیلمبرداری فیلم کوتاه «آب مرده» پس از چندین جلسه در شمال کشور و در ارتفاعات رحیم آباد و جنگل سی سرا و شهر رودسر به پایان رسید. کامران محمدی و سحر میرزائیانفر که به صورت مشترک نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی این اثر را عهده […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ فیلمبرداری فیلم کوتاه «آب مرده» پس از چندین جلسه در شمال کشور و در ارتفاعات رحیم آباد و جنگل سی سرا و شهر رودسر به پایان رسید.
کامران محمدی و سحر میرزائیانفر که به صورت مشترک نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی این اثر را عهده دار بودند؛ عنوان کردند: به لحاظ ساخت «آب مرده» سختترین و نفس گیرترین فیلم آنها بعد از فیلم های کوتاه خون، نعمت، شب طولانی، پسرم و این من نیستم می باشد.
همچنین آنها افزودند که «آب مرده» آخرین فیلم کوتاه آنها است و هم اکنون مشغول پیش تولید اولین فیلم سینمایی خود هستند.
این فیلم هم اکنون آماده حضور در فستیوال های معتبر بین المللی می باشد؛ مضمونی دراماتیک دارد و داستان سفر غیر منتظره دو زن در کوه ها و دریا است.

عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان و تهیه کننده: سحر میرزائیانفر و کامران محمدی؛ بازیگران: سحر میرزائیانفر و نرگس بختیاری؛ مدیر فیلمبرداری: داوود امیری؛ صدابردار: معراج سلیمانی؛ گریم: مریم اسماعیلی؛ تدوین، نور و رنگ: علی عباسی؛ مترجم: مهسا رکنی؛ عکاس: مژگان اصفهانیان؛ پوستر: فرشته علیجانی؛ مدیر تولید: پوریا شکاری؛ دستیار کارگردان: سکینه گلچین؛ موسیقی :کیارش حسینی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار