رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

برنامه «جشن محله ها» ویژه اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان به تهیه کنندگی کیارش باستانی و اجرای مرتضی پرنیان، هر شب ساعت ۲۱ از قاب شبکه پنج سیما تقدیم نگاه مخاطبان می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، باستانی تهیه کننده این ویژه برنامه گفت: این برنامه در راستای پویش […]

برنامه «جشن محله ها» ویژه اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان به تهیه کنندگی کیارش باستانی و اجرای مرتضی پرنیان، هر شب ساعت ۲۱ از قاب شبکه پنج سیما تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، باستانی تهیه کننده این ویژه برنامه گفت: این برنامه در راستای پویش بزرگ جشن نیمه شعبان و با هدف تعامل و مشارکت مخاطبان و مردم ایران روی آنتن می رود.وی افزود: مخاطبان می‌توانند با ارسال عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۲۱۲ به شبکه های اجتماعی این پویش دسترسی پیدا کنند و عکس و فیلم های خاطره انگیز خود از اعیاد شعبانیه و روز میلاد مهدی موعود (عج) را از سراسر ایران برای ما ارسال کنند.
تهیه کننده «جشن محله ها» به نمایش بروز و ظهور اجتماعی مردم ایران در جشن نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: ما در این برنامه تلاش می کنیم شادی مردم عزیز ایران را گسترش دهیم و آن را به تصویر بکشیم.
باستانی با اشاره به آیتم های این برنامه گفت: نمایش عکس و فیلم های منتخب مردم از مراسم های نیمه شعبان، حضور گروه های سرود مردمی، گپ و گفت با برخی از اعضای هیات های قدیمی تهران که سابقه طولانی در برگزاری جشن نیمه شعبان دارند و… از دیگر بخش های تماشایی این برنامه است.
ویژه برنامه «جشن محله ها» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که هر شب ساعت ۲۱ از شبکه پنج سیما، شبکه تهران تقدیم نگاه مردم عزیز ایران می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار