رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

سریال «حبیب» اثر کارگردان سوری محصول مشترک ایران و سوریه با روایتی از مدافعان حرم، این شب ها از شبکه دو سیما پخش می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «حبیب» به کارگردانی جود سعید و تهیه کنندگی فرزاد هوشیارپارسیان ساخته شده است.این مجموعه تلویزیونی ۲۶ قسمتی محصول مرکز بسیج […]

سریال «حبیب» اثر کارگردان سوری محصول مشترک ایران و سوریه با روایتی از مدافعان حرم، این شب ها از شبکه دو سیما پخش می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «حبیب» به کارگردانی جود سعید و تهیه کنندگی فرزاد هوشیارپارسیان ساخته شده است.این مجموعه تلویزیونی ۲۶ قسمتی محصول مرکز بسیج سازمان صداوسیما، روایتی از حضور مستشاری جمهوری اسلامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) در نبرد با داعش است.

مجموعه «حبیب» ماجرای مستشاران ایرانی در سوریه و داستان مقاومت، حزب‌الله و فرماندهان ایرانی را به تصویر می کشد و به موضوع جنایت های داعش می پردازد. در این سریال شاهد تلاش های یک مستشار ایرانی در سوریه برای مبارزه با داعش هستیم و می بینیم چه اتفاقاتی برای او رخ می دهد. در واقع این مجموعه مجاهدت‌های مدافعان حرم را به تصویر می‌کشد، مجاهدت‌هایی که تا به حال کمتر درباره‌اش در قاب تصویر صحبت شده است.

امین زندگانی، قمرخلف و لجین اسماعیل و بازیگران مطرح سوری از جمله امانه والی، رباء الحلبی، ،علا قاسم، اسامه المصری، حسین عباس، یحیی بیازی و … و همچنین سوگل طهماسبی و ابوالفضل همراه از جمله بازیگران این سریال هستند.

سریال «حبیب» شنبه تا پنجشنبه حوالی ساعت ۲۱:۱۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود. بازپخش این سریال حوالی ساعت ۱:۳۰ بامداد، ۱۶:۱۵ و ۱۰:۰۰ روز بعد خواهد بود.

گفتنی است تا کنون ۱۴ قسمت از این سریال ۲۶ قسمتی پخش شده و امشب نیز قسمت ۱۵ این سریال روی آنتن می رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار